اخبار

ریپل پادشاه آلت کوین ها در سال ۲۰۲۳ شد

پادشاهی که طوفان‌ ها را پشت سر گذاشته، داستان ریپل، رمزارزی که حالا به عنوان پرمعامله‌ ترین آلت‌ کوین سال ۲۰۲۳ تا به این لحظه تاج گذاری کرده است.

به گزارش کوین لند و به نقل از dailycoin، در دنیای شلوغ و پرهیاهوی ارزهای دیجیتال، این روزها یک آلت کوین از بقیه متمایز شده و توجه همه فعالان و معامله‌ گران رمزارز در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. ریپل، ارز دیجیتال انعطاف‌ پذیری که نه تنها توانسته از دل طوفان‌ های وحشتناک بازار کریپتو به سلامت بیرون بیاید، بلکه حالا لقب معتبرترین و پرمعامله‌ ترین آلت کوین سال ۲۰۲۳ را نیز از آن خود کرده است.

ماجرا به شروع سال جدید میلادی برمی‌ گردد، جایی که در ابتدای سال سرمایه‌ گذاران از هر فرصتی برای خرید ریپل استفاده می‌ کردند.

وقتی در بازه‌ های زمانی مختلف زمزمه‌ هایی از رای دادگاه ریپل منتشر می‌شد، پایه‌ های اعتقاد و اعتماد سرمایه‌گذاران به ریپل هرگز نلرزید و به خرید ادامه دادند تا اینکه پس از رای دادگاه به نفع این آلت کوین محبوب، حجم معاملات ریپل قله‌های جدیدی را فتح و رقبای خود را شگفت‌ زده کرد.

حالا ریپل با چیزی در حدود ۱۵۰ میلیارد دلار حجم مبادله، جایگاه خود را به عنوان ارباب آلت کوین‌ ها در سال ۲۰۲۳ تثبیت کرده است.

با وجود اینکه حجم معاملات سایر ارزهای دیجیتال مثل سولانا، دوج کوین و بایننس کوین چیزی بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار است و این رقم قابل توجهی به حساب می‌آید، اما همگی این ارزها فعلا تحت شعاع بزرگی رقم معاملات ریپل هستند.

خواندن این مقاله
دولت آمریکا ۵ میلیارد دلار بیت کوین دارد! | چرا و چطور؟

حتی بیت کوین هم میزان حجم معاملات روزانه‌اش به ریپل نمی‌ رسد و حالا ارزش معاملاتی ریپل علاوه‌ بر آلت کوین‌ ها از بیت کوین هم پیشی گرفته است.

اما پایه‌ های تخت پادشاهی ریپل چندان هم محکم نیست. در آستانه اعلام نرخ بهره توسط فدرال رزرو، ریپل با روند کاهشی مواجه شده است.

برای ریپل صرفا این لقب‌ ها و برتری نسبت به آلت کوین‌ ها اهمیت ندارد، بلکه چیزی که ریپل می‌ تواند به آن افتخار کند مسیری است که برای دستیابی به این عنوان طی کرده است. اتفاقی که به راحتی از ذهن سرمایه‌ گذاران زیرک پاک نمی‌ شود.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا