اخبار

آخرین اخبار و وضعیت نات کوین: قیمت گذاری نات کوین یک اردیبهشت انجام می شود

استخراج نات کوین رسماً به پایان رسید و توکن نات کوین، ارز دیجیتالِ ربات و بازی تلگرامی محبوب این روزها به‌زودی ضرب می‌شود و طبق پست کانال تلگرامی نات کوین، احتمالاً ۲۰ آوریل (یکم اردیبهشت) به صرافی‌ها عرضه و قیمت آن مشخص خواهد شد؛ ارز دیجیتالی که پلتفرم آن بیش از ۳۵ میلیون کاربر دارد.

هم‌اکنون نات کوین که هنوز به‌صورت رسمی عرضه نشده است، در پلتفرم Getgems (بازار NFT) پیش‌خرید و پیش‌فروش می‌شود. قیمت هر یک میلیون نات کوین در این پلتفرم حدود ۵ دلار است. البته این قیمت اصلی نیست و برای قیمت اصلی نات کوین باید تا لیست‌شدن رسمی در صرافی‌ها صبر کنیم.

بازار پیش از عرضه در صرافی بای بیت (Bybit)، امروز یکم آوریل (۱۳ فروردین) با پایان استخراج نات کوین به پایان رسید.

روز گذشته، ۱۱ فروردین، اقتصاد توکنی نات کوین اعلام شد که بر اساس آن و طبق انتظارها، ۱۰۰‌درصد توکن‌ها متعلق به ماینرها یا همان بازیکنان نات کوین خواهد بود.

در این صفحه که مرتب به‌روزرسانی خواهد شد، آخرین اخبار نات کوین تا روز آخرین وضعیت و اخبار نات کوین را بررسی می‌کنیم.

آخرین خبر از نات کوین: عرضه در صرافی‌ها در روز یکم اردیبهشت

 

یک آوریل (۱۳ فروردین): بر اساس تصویری که تلگرام رسمی نات کوین منتشر کرده است، به‌نظر می‌رسد نات کوین در روز ۲۰ آوریل (یکم اردیبهشت) و تقریباً همزمان با هاوینگ بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شود. البته نات کوین به‌طور مستقیم این تاریخ را اعلام نکرده است؛ اما تصویر منتشرشده، یک شمارشگر معکوس را نشان می‌دهد که انتهای آن ۲۰ آوریل است و بالای آن نوشته‌ شده است «شمارشگر معکوس لیست‌شدن نات کوین».

خواندن این مقاله
رکوردشکنی انحراف بیت کوین از مدل انباشت به جریان؛ قیمت باید ۷۲هزار دلار باشد!

همچنین پس از پایان‌یافتن استخراج نات کوین، تیم پروژه در یادداشتی اعلام کرد که به‌زودی کاربران قادر خواهند بود از طریق همان ربات تلگرامی نات کوین که سکه‌ها را استخراج می‌کردند، موجودی خود را به توکن نات کوین تبدیل کنند. مطابق با انتظارات، توکن نات کوین روی بلاکچین تون کوین ایجاد خواهد شد و دستورالعمل‌های تبدیل و انتقال توکن به‌زودی اعلام می‌شود. نات کوین همچنین اعلام کرد که ووچرها یا همان ان‌اف‌تی‌های کاربرانی که در پیش‌فروش شرکت کرده‌اند را به توکن نات کوین تبدیل خواهد کرد. این تیم هدف از پیش‌فروش را آزمایشی برای بررسی رفتار کاربران و همچنین تجربه‌ای برای آنها در کار با تون کوین اعلام کرد.

۳۰ مارس (۱۱ فروردین): کانال تلگرام نات کوین با انتشار تصویری از اقتصاد توکنی نات کوین که نشان می‌دهد ۱۰۰‌درصد آن متعلق به بازیکنان است، اعلام کرد نات کوین برخلاف سایر ارزهای دیجیتال، رویکردی منحصربه‌فرد در توزیع توکن‌های خود دارد. تنها راه برای به دست آوردن این ارز دیجیتال، کسب آن از طریق بازی است.

نات کوین همچنین اعلام کرد که هیچ سرمایه‌گذار اولیه، دورهای سرمایه‌پذیری خصوصی و برنامه تخصیص توکن خاصی برای این ارز دیجیتال وجود ندارد و تمام توکن‌های نات کوین به بازیکنان تعلق دارد.

توکن‌های نات کوین به شیوه‌ای مشابه بیت‌کوین (فرایند استخراج) میان بیش از ۳۴ میلیون کاربر توزیع می‌شوند؛ با این تفاوت که دیگر هیچ نهنگی وجود ندارد. به طور میانگین، هر کاربر حدود ۰.۰۰۰۳ درصد از کل توکن‌ها را دریافت می‌کند.

نات کوین همچنین در ادامه از کاربران خواست که اگر مایل هستند می‌توانند با اهدای توکن‌های خود، به رشد این اکوسیستم و توسعه محصولات جدید، درج در صرافی‌های معتبر و جذب کاربران بیشتر کمک کنند. توکن‌های اهدا شده‌ای که استفاده نشوند، سوزانده خواهند شد.

خواندن این مقاله
تتر به شدت به اتهامات پولشویی سازمان ملل واکنش نشان داد

همچنین در همین روز، کانال تلگرامی رسمی نات کوین برای بار دیگر به‌طور غیرمستقیم به کاربران خود اعلام کرد که استخراج این توکن در روز ۱ ماه آوریل (۱۳ فروردین) به پایان خواهد رسید. این خبر با انتشار یک تصویر نیمه مخدوش از صفحه استخراج نات کوین در بازی و با نوشته «۲ روز» بار دیگر به اطلاع کاربران رسید.

همچنین، در روز ۲۹ مارس (۱۰ فروردین) نات کوین با انتشار پست‌هایی در کانال تلگرامی خود به مناسبت‌های ویژه در اول آوریل اشاره کرد؛ از جمله کناره‌گیری پاول دوروف از ریاست شرکت وی‌کی در سال ۲۰۱۴ و تمرکز بر تلگرام و همچنین عرضه ارز دیجیتال وی‌کی کوین (VK Coin) در سال ۲۰۱۹ که ناگهان محبوب شد و الهام‌بخش سازوکار بازی‌های کلیکر در مرحله استخراج نات کوین بود.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا