اخبار

۸۱ میلیون دلار توکن آپتیمیزم این هفته آزاد می‌شوند

طبق داده‌های Token Unlocks، آپتیمیزم راهکار لایه دوم در بستر اتریوم، در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۹ بهمن ۱۴۰۲)، آزادسازی ۲۴ میلیون توکن OP به ارزش تقریبی ۸۱ میلیون دلار را آغاز می‌کند.

به گزارش کوین لند و به نقل از cryptobriefing، پروژه‌های کریپتویی اغلب بخشی از عرضه توکن‌ها را قفل می‌کنند تا در طول زمان و با برنامه‌ای مشخص آزادسازی را انجام دهند. این موضوع از تخلیه مقادیر زیادی از توکن‌ها توسط سرمایه‌گذاران اولیه و توسعه‌دهندگان و شرکا اصلی پروژه بلافاصله پس از توزیع جلوگیری می‌کند. با این حال، فرآیند آزادسازی توکن‌ها اغلب باعث نگرانی سرمایه‌گذاران می‌شوند، زیرا می‌توانند به کاهش قیمت به دلیل افزایش ناگهانی عرضه در دسترس منجر شوند.

طبق گزارش‌ها قرار است بیش از ۲۴ میلیون توکن OP، معادل حدود ۲.۵ درصد از عرضه در گردش، بین سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان اصلی پروژه توزیع می‌شود. این پروژه تاکنون حدود ۸۸۵ میلیون توکن را آزاد کرده که معادل ۲۰.۶ درصد از کل عرضه آن است.

در اوایل این ماه، Optimism ارتقاء Canyon خود را منتشر کرد. ارتقا Canyon که با مشارکت Base توسعه یافته است، روی پشتیبانی از هاردفورک‌های شانگهای و Capella به همراه اجرای چندین رفع اشکال جزئی تمرکز دارد. این پروژه همچنین توزیع توکن ۳۰ میلیون دلاری را برای پاداش دادن به مشارکت کنندگانی که در توسعه و قدرت بخشیدن به مجموعه OP کمک کنند، در نظر گرفته است. طبق داده‌های کوین گکو، OP اکنون حدود ۳ دلار معامله می‌شود و در هفته گذشته بیش از ۲ درصد کاهش یافته است. ارزش بازار این توکن حدود ۲.۹ میلیارد دلار است.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
بی‌ثباتی استیبل کوین‌های بزرگ با افزایش نوسانات بازار در روز گذشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا