اخبار

پپ کوین در برابر دوج کوین | برنده نبرد میم کوین ها کدام است؟

اکوسیستم کریپتو در این هفته افزایش امیدوارکننده ای را تجربه کرد زیرا بیت کوین برای اولین بار از آوریل دوباره به سطح قیمت ۳۰۰۰۰ دلار رسید. همانطور که اکثر آلتکوین ها شاهد احیای اقدامات قیمتی خود هستند، میم کوین هایی مثل پپه و دوج کوین، در رادار اکثر معامله گران قرار می گیرند.

مقایسه پپه در مقابل دوج کوین

به گزارش کوین لند و به نقل از یوتودی، PEPE در بلندمدت نسبت به Dogecoin برتری دارد. برای PEPE، فشار فروش کمتری با افزایش قیمت در آینده نزدیک وجود خواهد داشت.

همچنین، PEPE دارای مضربی پایین ‌تر برای دسترسی به ATH قبلی است که فقط ۲.۸ برابر است. در حالی که مضرب تست مجدد ATH برای Dogecoin تقریباً ۱۲ برابر است. تجزیه و تحلیل ها همچنین این واقعیت را برجسته می کند که سرمایه گذاران معمولاً از دوج کوین خسته هستند و تم قورباغه مرتبط با PEPE را تازه تر و جذاب تر می دانند.

اگرچه این ممکن است معنای زیادی نداشته باشد، اما در واقعیت، حدود ۱۴ برابر اختلاف از نظر ارزش بازار وجود دارد. این بدان معناست که PEPE معمولاً در مقایسه با Dogecoin به نقدینگی کمتری برای افزایش قیمت خود نیاز دارد.

شیبا اینو چطور؟

سرمایه گذاران ممکن است مانند دوج کوین از شیبا اینو نیز خسته شده باشند. با این حال این میم کوین با توسعه و راه اندازی پروتکل شیباریوم، دامنه خدمات خود را متنوع کرده است. در حالی که احتمال رشد PEPE و DOGE در کوتاه مدت تا حد زیادی بر اساس حدس و گمان است، هر گونه رشد در SHIB به ابزار جدید آن بستگی دارد.

خواندن این مقاله
صندوق های ETF بیت کوین ۱۰ برابر بیشتر از ماینرها بیت کوین جذب می کنند

منبع:u.today

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا