اخبار

شور و هیجان راه اندازی شیباریوم، سرمایه ها را به سمت شیبا اینو می برد

سرمایه‌گذاران در انتظار راه اندازی شیباریوم در ماه اگوست، توجه و منابع خود را به سمت شیبا اینو معطوف کرده‌اند.

متاکوانت، یک تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، به تازگی این روند را در توییتر مشاهده کرد. او اظهار داشت که در توکن های SHIB مانند BONE، LEASH، WOOF و PAW جهش های قابل توجهی صورت می گیرد. همگی اینها در میان برترین‌ ها در بازار ارزهای دیجیتال هستند.

قابل ذکر است، SHIB، BONE و LEASH همگی عملکرد مثبتی دارند و دستاوردهای قابل توجهی ثبت کردند. طبق آمار CoinGecko، توکن بن (BONE) ۱.۴۳دلار با سود نهایی ۰.۴ درصد قیمت گذاری می شود. در حالی که LEASH شاهد افزایش عظیم ۶۴.۶ درصدی است که اکنون به ۵۶۹.۸۸ دلار رسید. این عملکرد قوی نمایانگر راه‌اندازی آتی Shibarium است که موج هیجانات قابل توجهی را در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد می کند.

شیباریوم، یک بلاک چین لایه ۲ است که قرار است پس از کنفرانس تورنتو در ماه آگوست، همانطور که رهبر شیب اعلام کرد، راه اندازی شود.

این شبکه از توکن های SHIB و مشتقات آنها مانند BONE، TREAT و LEASH برای برنامه های کاربردی بر روی بلاک چین استفاده می کند.

این راه اندازی همگام با دیدگاه ایجاد یک جامعه غیرمتمرکز و خودمختار، با استفاده از خواص منحصر به فرد آن در ظرفیت‌ های مختلف، است.

شیتوشی کوساما، رهبر شیب در پست وبلاگ خود چالش‌ های ایجاد یک “جامعه پایدار بدون رهبر، ۱۰۰٪ غیرمتمرکز و خودمختار” را تشریح کرد.

در این پست وبلاگ اذعان می شود که از قبل نیز پروژه هایی وجود داشته اند که هدف مشابهی مانند ویژگی های شیباریوم داشتند. با این حال اطمینان به تداوم این قابلیت ها، به ظرافت، زمان، تفکر، برنامه ریزی، فناوری، استراتژی و ساختار قوی تری نسبت به سایر میم کوین ها نیاز دارد.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
کاردانو پله های ترقی را یکی پس از دیگری فتح می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا