اخبار

دادگاه منطقه ای ایالات متحده توافقنامه بین بایننس و SEC را تایید کرد

دادگاه ایالات متحده توافقنامه پیشنهادی بایننس با SEC را برای محدود کردن دسترسی بین شرکت ها را امضا کرد.

قاضی ایمی برمن جکسون، توافقنامه ای را که در ۱۷ ژوئن بین متهمان Binance و BAM Trading (Binance.US) و SEC ایجاد شده بود، تأیید کرد.

به نقل از CoinGape، مفاد این توافقنامه فقط اجازه دسترسی کارمندان Binance.US به وجوه مشتریان در این صرافی را می دهد. دسترسی مقامات Binance به کلیدهای خصوصی همه کیف پول ‌ها، سخت‌افزار و نرم‌افزار، و همچنین سیستم‌ ها و کنترل‌ های داخلی Binance.US در عرض ۱۴ روز محدود خواهد شد.

قاضی فدرال قرارداد بین بایننس، Binance.US و SEC را امضا کرد

طبق تایید قاضی امی برمن جکسون، Binance باید تمام ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال مربوط به Binance.US را به کشور خود بازگرداند. این صرافی می بایست این اقدام را در لحظه صدور یا قبل از تاریخ صدور حکم «بازگرداندن» دادگاه انجام دهد.

Binance.US نباید مالکیت، نگهداری یا کنترل بر دارایی های مشتری را به هیچ فرد یا نهادی، از جمله بایننس و مدیر عامل آن ارائه دهد. Binance.US موظف شد تا کیف پول‌ های جدیدی با کلیدهای خصوصی و اداری جدید ایجاد کند. کسب و کارهای بایننس و Binance.US کیف پول و مدیریت متفاوتی خواهند داشت.

علاوه بر این، طبق اخبار صرافی ها، Binance.US ممکن است تحت شرایطی، حضانت برنامه ارز دیجیتال staking-as-a-service را به متولیان BitGO یا Aegis منتقل کند.

همچنین، بایننس یو اس یک صورت مالی دقیق شامل هزینه های تجاری و هزینه های تخمینی از ۱ دسامبر ۲۰۲۲ تا تاریخ حسابداری را در چند هفته آینده با SEC ایالات متحده به اشتراک می گذارد.

خواندن این مقاله
نهنگ ها با شرط بندی روی ریپل، ۳۶۰ میلیون XRP جمع آوری کردند

طبق اخبار کوین لند، قاضی فدرال به طرفین دستور داد تا در ۲۳ ژوئن یک گزارش وضعیت مشترک ارائه دهند. آنها باید برنامه ای را برای رسیدگی های بیشتر ارائه کنند یا اگر نمی توانند در مورد یک پیشنهاد مشترک به توافق برسند، پیشنهادات فردی طرفین را بیان کنند.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا