اخبار

بیت‌کوین یا آلت‌کوین‌ها، کدام یک در رالی بعدی سود بیشتری خواهند داد؟

تحلیلگر معروف بازار، مایکل ون‌ ده‌ پوپ (Michaël van de Poppe) ادعا می‌کند که حرکت صعودی بسیار بزرگی در انتظار بیت کوین است.

پوپ در پلتفرم X به این موضوع پرداخت و بیان کرد که در چرخه‌های پیشین، قیمت بیت کوین قبل از هاوینگ به بالاترین حد تاریخی خود نرسیده بود. به همین دلیل، این چرخه صعودی می‌تواند یک اَبَرچرخه باشد.

طی گزارش کوین لند و طبق داده‌های پلتفرم کوین گکو (CoinGeco)، بیت کوین پس از سه سال در روز سه‌شنبه ۵ مارس به بالاترین حد تاریخی خود یعنی ۶۹۱۷۰ دلار رسید، اما قیمت اندکی بعد حدود ۱۰ درصد کاهش یافت.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین در محدوده ۶۶۹۰۰ دلار قرار دارد و حجم معاملات آن افزایشی ۴۱.۸۳ درصدی داشته است.

پوپ در رابطه با کاهش قیمت بیت کوین، احتمال اصلاح روند را داد و بیان کرد که احتمالا الان در بخش اصلاح هستیم. او پیش‌بینی کرد که به احتمال زیاد آلت کوین‌ها در ماه‌های آینده عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین خواهند داشت.

چنانچه بازار را رصد کرده باشید، شاهد عملکرد بسیار خوب آلت‌کوین‌ها در هفته اخیر بوده‌اید. میم کوین‌هایی مانند دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE) در این هفته رشد قیمتی قابل‌توجهی به ثبت رسانده‌اند.

پوپ در هفته گذشته نیز به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران توصیه کرده بود که از خرید دارایی‌هایی که با قیمتی بیش از ارزش ذاتی معامله می‌شوند، پرهیز کنند. او تاکید کرد که برای ترید و معامله به دنبال نقاط ورود ایده‌آل باشید و حتی می‌توانید منتظر یک اصلاح ۲۵ درصدی باشید و سپس سرمایه‌گذاری کنید.

خواندن این مقاله
هم‌زمان با رکوردشکنی دلار؛ قیمت تتر در ایران از ۳۶هزار تومان عبور کرد

افراد مشهور دیگری نیز برای بیت کوین یک رالی صعودی بزرگ را پیش‌بینی کرده‌اند، از جمله رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، کارآفرین مشهور و نویسنده کتاب پرفروش “پدر پولدار، پدر فقیر” که معتقد است قیمت بیت کوین تا ژوئن ۲۰۲۴ به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا