اخبار

بایننس لبز در پروژه Puffer سرمایه‌گذاری کرد

Binance Labs بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر بایننس، سرمایه‌گذاری خود را در پروژه Puffer اعلام کرد. Puffer یک پروتکل غیرمتمرکز و بدون نیاز به مجوز است که امکان سهام‌گذاری مجدد نقدینگی (nLRP) را فراهم می‌کند. این پلتفرم ترکیبی از استیکینگ نقدینگی اتریوم با ری‌استکینگ کوین اتر بر روی EigenLayer را فراهم می‌کند.

به گزارش کوین لند و به نقل از azcoinnews، میزان سرمایه‌گذاری بایننس لبز در این پروژه فاش نشده است، اما بایننس لبز اعلام کرده است که از توسعه فناوری‌های منبع باز، nLRP و سرویس‌های اعتباردهی فعالانه جدید (AVS)، حمایت خواهد کرد. Puffer همچنین توکن pufETH را برای ارائه سرویس ری‌استیک نقدینگی (nLRT) به کاربران شبکه بلاکچین بایننس چین، در زنجیره BNB راه‌اندازی می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا اتریوم اثبات سهام (PoS) و پاداش‌های ری‌استیکینگ کسب کنند.

Puffer یک پروتکل سهام‌گذاری مجدد بومی است که ترکیبی از استیکینگ شناور ETH و ری‌استکینگ در راهکار لایه دو EigenLayer را فراهم می‌کند. سهام‌گذاری شناور فرآیندی است که به دارندگان ETH اجازه می‌دهد توکن‌های خود را در یک قرارداد هوشمند به اشتراک بگذارند و یک سند نیابتی توکنیزه شده از سهام خود را دریافت کنند، که می‌تواند برای اهداف دیگری مانند وام دادن، قرض گرفتن یا معامله استفاده شود. سهام‌گذاری مجدد بومی فرآیندی است که به سپرده‌گذاران نقدینگی اجازه می‌دهد تا سهام توکنیزه شده خود را در قرارداد هوشمند دیگری به اشتراک بگذارند و پاداش‌های اضافی دریافت کنند.

به عنوان بخشی از استراتژی Puffer، این پروژه قصد دارد راهکار لایه دو خود را به عنوان یک EigenLayer AVS اجرا کند. EigenLayer پروتکلی است که امکان ایجاد شبکه‌های L2 سفارشی را فراهم می‌کند که می‌توانند به عنوان AVS کار کنند.

خواندن این مقاله
دریافت مجوز ارائه ETP در اروپا توسط شرکت Hashdex

یی هه (Yi He) یکی از بنیانگذاران بایننس و مدیرعامل بایننس لبز عنوان کرد که در بایننس لبز ما همیشه به دنبال حمایت از پروژه‌های نوآورانه دیفای در مراحل اولیه آن‌ها هستیم و مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با بنیانگذاران DeFi برای رشد بلندمدت آن‌ها هستیم.

امیر فروزانی، بنیانگذار Puffer گفت با ادامه توسعه Puffer، رویکرد منحصربه‌فرد ما با حمایت و همکاری با محققان برجسته، سودآوری اعتبارسنجی را افزایش می‌دهد و به تمرکززدایی اتریوم و ایمن‌سازی زیرساخت آن با EigenLayer کمک می‌کند. ما هیجان‌زده‌ایم که پایه‌ای محکم برای آینده غیرمتمرکز ایجاد کنیم و از ایجاد یک اکوسیستم انعطاف‌پذیر و پویا برای سال‌های آینده اطمینان حاصل کنیم.

پروژه Puffer پیش‌تر ۶.۳ میلیون دلار در سه دور تامین مالی با حمایت Lemniscap، Faction، Animoca Brands و سایر سرمایه‌گذاران، جمع آوری کرده است.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا