اخبار

ایلان ماسک لوگوی توییتر را از پرنده آبی به X تغییر می دهد

ایلان ماسک امروز تغییر لوگوی توییتر تایید کرد. اوایل امروز این غول فناوری در توییتر خود گفت:

به زودی با برند توییتر خداحافظی خواهیم کرد.

حرف X جایگزین لوگوی پرنده توییتر است. ایکس نام برنامه ‌ای که مدت‌ ها پیش ماسک در نظر داشت راه اندازی کند. این برنامه به «اپلیکیشن همه چیز تمام» معروف است.

ماسک در پاسخ به این سوال که چرا این تغییر در حال حاضر اتفاق می افتد، گفت:

این باید مدت ها پیش انجام می شد. ببخشید طولانی شد.

به گزارش کوین لند و به نقل از decrypt، ایکس برنامه ای است که شبیه به WeChat است. وی چت یکی از رسانه های اجتماعی پرآوازه چین است که به عنوان پیام رسان و برای انجام پرداخت در چین از آن استفاده می شود. وی چت پلتفرمی است که ماسک آشکارا اعلام کرد که می خواهد از آن کپی کند. طراحی و راه اندازی “وی چت برای غرب”، هدفی است که مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا نیز به اشتراک گذاشته است.

Zoe Schiffer، مدیر عامل Platformer، در تردز گزارش داد که ماسک همچنین ایمیلی را برای کارمندان توییتر ارسال کرد که این تغییر را تایید کرده است.

این اولین تغییری نیست که ایلان ماسک در لوگوی توییتر ایجاد می کند. در اواخر سال گذشته، او پرنده آبی را با سگ نمادین شیبا اینو که معرف دوج کوین است، عوض کرد.

این حرکت باعث افزایش بیش از ۲۰ درصدی این میم کوین شد. همچنین به دنبال انجام این آن یک شکایت دسته جمعی ۲۵۸ میلیارد دلاری علیه او طرح شد. این شکایت هنوز هم در جریان است و در آن او به دزدی و تجارت داخلی متهم شده است.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
قیمت بیت کوین از ۳۹۰۰۰ دلار فراتر رفت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا