اخبار

کلاهبرداران اکنون کریپتو را به کارت های اعتباری ترجیح می دهند

طبق گزارش اخیر Sydney Morning Herald، مجرمان در استرالیا توجه خود را از کلاهبرداری کارتهای اعتباری، به ارزهای دیجیتال معطوف کرده اند.

نرخ کلاهبرداری از پرداخت های کارتهای اعتباری در سال های اخیر پس از معرفی اقدامات ایمنی اضافی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. اندی وایت از AusPayNet این کاهش را به احراز هویت سختگیرانه مشتریان نسبت داده است.

به گفته دلیا ریکارد، معاون رئیس ACCC، به دلیل افزایش سریع قیمت‌ها، ارزهای دیجیتال در سال 2021 به هدف سودآورتری برای کلاهبرداران تبدیل شدند.

ریکارد خاطرنشان کرده است که ارزهای دیجیتال به روش پرداخت ترجیحی برای انواع کلاهبرداری ها تبدیل شده اند.

در ماه ژوئن(خرداد)، کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) گزارش داد که استرالیایی ها بیش از 205 میلیون دلار به دلیل کلاهبرداری از دست داده اند. شایان ذکر است، سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال بیشترین وجوه از دست رفته (113 میلیون دلار) را تشکیل می‌دهند. ACCC هشدار داد که مصرف‌کنندگان در برابر کلاهبرداری‌های ارزهای دیجیتال آسیب‌پذیر هستند، به همین دلیل است که هنگام پیشنهادهای سرمایه‌گذاری مشکوک باید بسیار محتاط باشند.

او معتقد است که کاهش تعداد موارد کلاهبرداری مرتبط با ارزهای دیجیتال با کمک مقررات سختگیرانه امکان پذیر است. وایت همچنین متقاعد شده است که رمزارزها باید مانند سایر کلاهبرداری های کریپتویی تنظیم شوند.

در ماه مارس، دولت یک مقاله مشاوره ای منتشر کرد که مجوزهای بازار ارزهای دیجیتال، مالیات، خدمات حضانت و همچنین سازمان های مستقل غیرمتمرکز را پوشش می داد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، نخست وزیر ،آنتونی آلبانیز ، از آغاز “تعیین ویژگیهای توکنها” به عنوان اولین دولت در سراسر جهان خبر داد. استرالیا ویژگی های ارزهای دیجیتال اصلی را تعیین خواهد کرد. ماه گذشته، ACCC آزمایش سرویس جدیدی را آغاز کرد که به‌طور خودکار وب‌سایت‌های کلاهبرداری ارزهای دیجیتال را پس از گزارش مردم از بین می‌برد.

خواندن این مقاله
انفجار بزرگ توکن سوزی شیبا اینو که توسط تیم انجام شد!

منبع:utoday

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا