اخبار

دارایی دیجیتال تحت مدیریت شرکت Brevan Howard، بیش یک میلیارد دلار می باشد

ماه گذشته، گزارش‌ های رسانه‌ ها حاکی از آن بود که بروان هاوارد (Brevan Howard)، یکی از بزرگترین شرکت های مدیریت دارایی‌ در سطح جهانی، بیش از یک میلیارد دلار سرمایه از سرمایه‌ گذاران نهادی جمع‌ آوری کرده تا بزرگترین صندوق تامینی موجود تا به امروز، که متمرکز بر رمزارزها می باشد را ایجاد کند. همچنین تشکیل این صندوق با تشکیل پرونده جدید در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در روز چهارشنبه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

بروان هاوارد که کل دارایی تحت مدیریت آن تا ژوئیه (تیر) 25 میلیارد دلار بود، پرونده ای را برای ایجاد صندوق سرمایه گذاری با چند استراتژی مختلف رمزارزی و با مسئولیت محدود ارائه کرد که از زمان افتتاح فروش در 1 آوریل (12 فروردین)، 184.15 میلیون دلار جمع آوری کرده است. سرمایه این صندوق از چهار سرمایه گذار تامین شده و حداقل سرمایه برای هر سرمایه گذاری خارجی 10 میلیون دلار تعیین شده است.

این شرکت همچنین یکی دیگر از پرونده های خود را برای صندوق مولتی استراتژی دارایی دیجیتال با نام مشابه بروان هاوارد L.P به روز کرد تا نشان دهد که این صندوق نیز 29.71 میلیون دلار از شش سرمایه گذار جمع آوری کرده است. این صندوق برای اولین بار در ژانویه (دی 1400) با عنوان مشارکت محدود با 3 میلیون دلار سرمایه جمع آوری شده در آن زمان ایجاد شده بود.

یک منبع آشنا با صندوق‌های بروان هاوارد به کوین دسک تأیید کرد که این پرونده‌ ها دو مورد اول از چندین نهاد فرعی صندوق تامینی رمزارزی بزرگ را نشان می‌ دهند که برای راضی کردن حوزه‌ های قضایی مختلف مالیاتی ایجاد شده‌ اند. دارایی های زیرمجموعه های تحت مدیریت این صندوق ها به بیش از 1 میلیارد دلار می رسد، رقمی که اولین بار توسط Blockworks گزارش شد. با این حال، ماهیت باز بودن صندوق ها به این معنی است که واحدهای فرعی می توانند به طور نامحدود به جمع آوری پول ادامه دهند.

خواندن این مقاله
کاردانو پیشگامانه می تازد

منبع: coindesk

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا