اخبار

بیت‌ کوین در بالای ۲۶ هزار دلار تثبیت شد

آیا گاوها می‌توانند قیمت را افزایش دهند؟

قیمت بیت‌ کوین در حال حرکت به سمت اهداف بعدی خود در بالای مقاومت ۲۶ هزار دلاری است. اگر حرکت قدرتمندی در بالای منطقه ۲۶،۸۰۰ دلار اتفاق بیفتد، بیت‌ کوین می‌تواند به رشد خود ادامه دهد.

به گزارش کوین لند و به نقل از newsbtc، قیمت بیت‌ کوین به خوبی خود را در بالای منطقه مقاومتی ۲۵،۵۰۰ دلار حفظ کرده است. به همین دلیل، یک موج جدید از احیای قیمت در بالای منطقه مقاومتی ۲۶ هزار دلاری تشکیل شده و حتی سطح ۲۶،۲۰۰ دلار را هم رد کرده است.

گاوها (خریداران) قیمت را به بالای سطح ۲۶،۵۰۰ دلار رساندد. سقفی در نزدیکی سطح ۲۶،۷۹۳ دلار شکل گرفته و قیمت در حال تثبیت رشد خود است. بیت کوین اکنون نزدیک به سطح اصلاح ۲۳/۶ درصد فیبوناچی در حرکت صعودی از سویینگ کف ۲۴،۷۵۱ دلار تا سویینگ سقف ۲۶،۷۹۳ دلار معامله می‌شود.

قیمت بیت‌ کوین در حال حاضر در بالای میانگین متحرک ساده (SMA) ۱۰۰ ساعته و سطح ۲۶ هزار دلار قرار دارد. علاوه بر این، در نمودار یک ساعته جفت ارز BTC/USD، یک خط روند نزولی کلیدی در نزدیکی مقاومت ۲۶،۲۰۰ دلار شکل گرفته است.

اگر قیمت همچنان به رشد خود ادامه دهد، ممکن است در سطح ۲۶،۶۵۰ دلار با مقاومت روبرو شود. سطح مقاومت اصلی بعدی در سطح ۲۶،۸۰۰ دلار قرار دارد. حرکت قدرتمندی در بالای مقاومت ۲۶،۸۰۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت اهداف بالاتر سوق دهد. مقاومت اصلی بعدی در سطح ۲۷،۲۰۰ دلار قرار دارد که در صورت شکست آن، گاوها ممکن است بیت‌ کوین را به سمت سطح مقاومتی ۲۷،۵۰۰ دلار حرکت دهند.

خواندن این مقاله
تعداد کاربران ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ از نیم میلیارد نفر گذشت!

آیا نوسانات قیمت بیت‌ کوین محدود خواهد شد؟

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که اگر قیمت نتواند مقاومت ۲۶،۸۰۰ دلار را شکست دهد، ممکن است یک اصلاح نزولی آغاز شود. اولین حمایت در زیر سطح ۲۶،۳۰۰ دلار وجود دارد.

حمایت اصلی بعدی در سطح ۲۶،۲۰۰ دلار و خط روند نزولی قرار گرفته که در صورت شکست، قیمت ممکن است میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته خود را تست کند. حمایت کلیدی در حال حاضر در سطح ۲۵،۷۵۰ دلار یا سطح بازگشت ۵۰ درصد فیبوناچی در حرکت صعودی از سویینگ کف ۲۴،۷۵۱ دلار تا سویینگ سقف ۲۶،۷۹۳ دلار قرار دارد. هر گونه افت بیشتر ممکن است قیمت را در آینده نزدیک به سمت ۲۵،۲۰۰ دلار انتقال دهد.

اندیکاتورهای تکنیکال در زمان نگارش این خبر در وضعیت زیر قرار دارند:

  • MACD یک ساعته – MACD در حال حاضر در ناحیه صعودی شتاب خود را از دست داده است.
  • RSI یک ساعته (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای BTC/USD زیر سطح ۵۰ قرار دارد.
  • سطوح حمایت اصلی – ۲۶،۲۰۰ دلار و سپس ۲۶ هزار دلار.
  • سطوح مقاومت اصلی – ۲۶،۶۵۰ دلار، ۲۶،۸۰۰ دلار و ۲۷،۲۰۰ دلار.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا