اخبار

اوپن سی می گوید بازار از NFT های فورک شده پس از ادغام اتریوم پشتیبانی نمی کند

با نزدیک شدن به تاریخ ادغام اتریوم، بازار توکن غیرقابل تعویض OpenC (NFT) اعلام کرده است که تنها بر روی پشتیبانی از NFT هایی تمرکز خواهد کرد که روی بلاک چین بهبود یافته اثبات سهام (PoS) هستند.
بازار NFT در پستی در توییتر اعلام کرد که اگر فورک ایجاد شود و NFT روی آن پیاده‌سازی شود، از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند و فقط از بلاک چین ارتقا یافته اتریوم پشتیبانی می‌کند.
NFT Market همچنین تاکید کرد که تیم آن در حال آماده سازی پلت فرم معاملاتی NFT برای هر گونه مشکلی است که ممکن است با ادغام آتی اتریوم پیش بیاید تا از انتقال روان اطمینان حاصل شود.
در حالی که این تیم بر این باور است که هیچ مشکل عمده ای وجود ندارد، به جامعه اطمینان داده است که در طول فرآیند نظارت، مدیریت و با کاربران خود ارتباط برقرار خواهند کرد. او از توسعه دهندگان خواست تا جزئیات مربوط به ادغام را در وب سایت اتریوم بررسی کنند.
علاوه بر OpenC، Chainlink قول خود را در حذف PoS از شبکه اصلی اتریوم نشان داده است. این تیم گفت که این پروتکل از هیچ فورک اتریوم که ممکن است پس از ادغام بیاید پشتیبانی نخواهد کرد. این گروه همچنین به جامعه اطمینان داد که آنها هر کاری را انجام می دهند تا برای هر مشکلی که ممکن است در طول انتقال ایجاد شود آماده شوند.

منبع: cointelegraph

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
سودآوری شیبا اینو سرانجام به سطح دو رقمی بازگشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا