اخبار

آرکهام: ارزش کیف پول ترامپ به ۱۰ میلیون دلار رسید

یک کیف پول کریپتویی مرتبط با دونالد ترامپ دارای ۵۷۹٬۳۰۰ توکن MAGA است که با نام TRUMP شناخته می‌شود. افزایش اخیر قیمت توکن MAGA، همراه با سایر دارایی‌ها، ارزش کیف پول منتسب به ترامپ را به ۱۰ میلیون دلار رسانده است.

به گزارش کوین لند و به نقل از دبلاک بر اساس داده‌های ردیاب بلاک چین Arkham Intelligence، این کیف دارای توکن‌های MAGA به ارزش ۷.۱۲ میلیون دلار است که با نام TRUMP شناخته می‌شود. آرکهام اشاره کرد که این توکن‌های MAGA از ابتدا با رپد اتر و از صرافی یونی سواپ خریداری شده‌اند.

دارایی‌های کیف پول منتسب به ترامپ

این کیف پول همچنین دارای ۴۶۳.۴۴۱ ETH (۱.۸۴ میلیون دلار) و ۱ میلیون توکن MAGA VP (MVP) به ارزش حدود ۵۰۹٬۰۰۰ دلار است.

اوایل امروز، ارزش دارایی این کیف پول از ۱۰ میلیون دلار گذشت و در حال حاضر ۹.۹۵ میلیون دلار ارزش دارد.

آرکهام در پلتفرم X اشاره کرد که بیشتر ارزش این کیف پول ناشی از افزایش قیمت دارایی‌ها، به ویژه MAGA است. این توکن پس از تجربه افزایش ۸.۳ درصدی در روز گذشته، با قیمت ۱۲.۴۳ دلار معامله می شود. داده‌های قیمت CoinMarketCap نشان می‌دهد که MVP حدود ۰.۴۸ دلار برای هر توکن ارزش دارد که در روز گذشته ۱۲.۷ درصد کاهش یافته است.

با تاوجه عملکرد این کیف پول، ترامپ همچنان برترین فرد مشهور از نظر دارایی ارزهای دیجیتال باقی می‌ماند و ازافرادی مانند جاستین بیبر، کوین هارت (Kevin Hart) و جیمی فالون (Jimmy Fallon) پیشی گرفته است.

خواندن این مقاله
رشد قیمت YFI تا بیش از ۱۰٬۰۰۰ دلار

کیف پول ترامپ چگونه شناسایی شد؟

آرکهام با استفاده از اطلاعات صورت‌های مالی ترامپ که در آگوست ۲۰۲۳ ثبت شده بود، آدرس این کیف پول را به رئیس‌جمهور سابق ارتباط داده است.

در آن زمان، ترامپ نزدیک به ۵ میلیون دلار ETH داشت و ۴.۹ میلیون دلار حق امتیاز (Royalty) از کالکشن NFT کارت تجارت دیجیتال ترامپ به دست آورده بود که او را به یک «نهنگ کریپتو» تبدیل کرد.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا