اخبار

کلینیک مایو برای طراحی کارآزمایی بالینی از فناوری بلاک چین بهره می برد

روز پنج‌شنبه، استارت‌آپ بلاک‌چین Triall از همکاری با کلینیک غیرانتفاعی Mayo ایالات متحده برای بهینه‌سازی طراحی کارآزمایی بالینی و مدیریت داده‌های تحقیقاتی خبر داد. از سپتامبر امسال، پلت فرم کارآزمایی eClinical از یک کارآزمایی بالینی 2 ساله چند مرکزی فشار خون ریوی شامل 10 مرکز تحقیقاتی و بیش از 500 بیمار در ایالات متحده پشتیبانی می کند.
این نرم افزار از فعالیت هایی مانند جمع آوری داده ها، مدیریت اسناد، ردیابی مطالعه و مجوز پشتیبانی می کند. Trialel گفت که هدف از این همکاری نشان دادن یک مسیر حسابرسی سوابق عمومی غیرقابل برگشت با استفاده از فناوری بلاک چین برای بهبود یکپارچگی آزمایشات بالینی است. محققان، تنظیم‌کننده‌ها و ذینفعان می‌توانند با اطمینان خاطر داده‌های آزمایش را بررسی و ارزیابی کنند، زیرا بدانند هیچ‌کس نمی‌تواند رکورد را تغییر دهد.
در ایالات متحده، میانگین هزینه یک کارآزمایی بالینی برای بررسی یک دارو یا درمان جدید 19 میلیون دلار برآورد شده است. نرخ پذیرش ترکیبات شیمیایی و بیولوژیکی جدید از ابتدایی تا نهایی بین 10٪ تا 20٪ است و تحقیقات ممکن است سالها طول بکشد.
TRIAL که در سال 2018 (2018) راه اندازی شد، اولین محصول بلاک چین خود، Verial ETMF را تجاری کرد، که محققان را قادر می سازد تا شواهد قابل تاییدی از صحت اسناد کارآزمایی بالینی، مانند داده های تشخیصی بیمار، ایجاد کنند. علاوه بر این، از طریق eClinical، این شرکت در حال توسعه APIهایی است که به ارائه دهندگان نرم افزار کارآزمایی بالینی شخص ثالث اجازه می دهد تا به زیرساخت بلاکچین آزمایشی متصل شوند. توکن بومی TRL برای کاربردهای اکوسیستمی مانند جبران خسارت شرکت کنندگان کارآزمایی بالینی طراحی شده است. در صورت موفقیت آمیز بودن، این کارآزمایی قصد دارد به همکاری با کلینیک مایو در زمینه تحقیقات پزشکی غیرمتمرکز ادامه دهد.

خواندن این مقاله
رشد 26 درصدی فروش NFT نسبت به هفته گذشته

منبع: cointelegraph

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا