اخبار

پلتفرم رمزارزی برزیلی Bluebenx، قربانی یک کلاهبرداری شده است

شرکت سرمایه گذاری رمزارزی Bluebenx، که مستقر در برزیل می باشد، موضوع اصلی را در مورد مشکلات نقدینگی اخیر که با آن مواجه است تغییر داد و هفته گذشته برداشت را برای برخی از مشتریان متوقف کرد. این صرافی قبلا در توضیح این اقدام خود گفت بود: ادعاهایی مبنی بر قربانی شدن صرافی توسط یک هک بزرگ وجود دارد که توقف عملیات برداشت بخشی از پروتکل امنیتی برای رسیدگی به عواقب این رویداد است.

با این حال، اکنون از این توضیح عقب نشینی کرده و مطلبی بسیار متفاوت از این موضوع ارائه کرده است. صرافی Bluebenx توضیح داد که این اتفاق در نتیجه یک کلاهبرداری در عملیات فهرست کردن رمزارز خود صرافی در یک پلتفرم دیگر بود، بطوریکه در آن شرکت موافقت کرده بود برای فهرست کردن رمزارز خود، BENX، در پلتفرم دیگری پول بپردازد. طبق یادداشتی که این شرکت به Livecoins، یک منبع محلی ارسال کرده است، Bluebenx باید 200000 دلار و 25 میلیون Benx برای این فرصت فهرست‌ بندی به شخص ثالثی به عنوان واسته با صرافی مقصد، که ناشناس هم بود، پرداخت می‌ کرد.

با این حال، نماینده صرافی قربانی ادعایی کلاهبرداری گفت که این شرکت مبلغ را از دست داده است. کلاهبردار همچنین 25 میلیون BENX پرداخت شده را گرفت و با استفاده از وجوه نقدینگی صرافی با USDT مبادله کرد و استیبل کوین های صرافی را تخلیه کرد.

این شرکت اعلام کرد:

از بیش از 25000 مشتری خود، تنها 2500 نفر تحت تأثیر کلاهبرداری قرار گرفتند. طرح بازیابی به این مشتریان اجازه می دهد تا وجوه مسدود شده خود را از سال 2023 بازیابی کنند.

خواندن این مقاله
مراقب کوپن ها و NFT های جعلی نات کوین باشید!

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا