اخبار

هدف بایننس از سرمایه‌گذاری در توییتر چه بود؟ مدیرعامل بزرگترین صرافی جهان پاسخ می‌دهد

پس از اعلام سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری بایننس برای خرید توییتر توسط ایلان ماسک، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل این صرافی در مصاحبه ای اهداف اصلی خود را برای حضور در این خرید بزرگ اعلام کرد.
به گفته کوین تلگراف، ژائو این نظرات را در برنامه Squawk Box CNBC در 31 اکتبر بیان کرد. مدیرعامل بایننس توضیح داد که چه چیزی الهام‌بخش او برای سرمایه‌گذاری با ایلان ماسک برای خرید پلتفرم شبکه‌های اجتماعی است.
که است:
من معتقدم که توییتر بودجه خوبی ندارد و به خوبی توسعه نیافته است، مشکلات فنی زیادی وجود دارد مانند ربات‌ها که نظرات من را اسپم می‌کنند، حساب‌های جعلی [بسیاری] وجود دارد و به خوبی مدیریت نمی‌شود.
یو ژائو پرسید:
اما من فکر می‌کنم خود پلتفرم ارزش زیادی دارد، به خصوص اکنون که ایلان مسئولیت آن را بر عهده دارد، [در مورد آینده] خیلی راحت هستیم.
بایننس از زمانی که برای اولین بار حمایت خود را از خرید توییتر توسط ایلان ماسک در ماه مه 2022 اعلام کرد، در حمایت خود تردید نکرد. صندوق سرمایه گذاری مشترک Sequoia و شرکت مدیریت و تحقیقات Fidelity دیگر سرمایه گذاران مشترک بایننس هستند.
مدیر عامل بایننس گفت که تحلیل قوی قیمت توییتر بر تصمیم وی برای سرمایه گذاری در خرید این شبکه اجتماعی تاثیری نداشته است. از آنجا که آنها دیدگاه بلندمدت این عمل را به عنوان یک چیز خوب تجزیه و تحلیل کرده اند و این رویه آنها در مورد آزادی بیان، ارز دیجیتال نیز بخشی از فرآیند تصمیم گیری خواهد بود.
ژائو در این باره گفت:
ما سرمایه گذاران بلندمدت هستیم، به کارآفرینان قوی اعتقاد داریم، به پلتفرم های موثر اعتقاد داریم، به آزادی بیان اعتقاد داریم… ما این را به عنوان یک روند 10، 20، 50، 100 ساله می بینیم، بنابراین تغییرات کوچک ماهانه قیمت نگران کننده نخواهد بود. ما . . .
البته این در اختیار ایلان ماسک نیست که کدام حساب توییتر را دوباره فعال کند. او گفت که “هیئت تعادل محتوا” مسئول رسیدگی به درخواست ها برای بازیابی حساب های کاربری مسدود شده است.
با این حال، این کارآفرین میلیاردر در توییتی تأیید کرد که هیئت مدیره در هنگام تصمیم گیری، نظرات مختلفی را در نظر خواهد گرفت.
ژائو می‌گوید که برای خرید توییتر سرمایه‌گذاری کرده است، زیرا امیدوار است بتواند بخشی از انتقال نهایی توییتر به Web3 باشد، مانند افزودن پرداخت‌های ارز دیجیتال به شبکه اجتماعی.
مدیرعامل بایننس گفت:
ما می‌خواهیم به حل مشکلات پیچیده‌ای مانند پرداخت هزینه عضویت کمک کنیم، که به راحتی می‌توان با استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان نوعی پرداخت انجام داد.
بر اساس گزارش رویترز که در 28 اکتبر منتشر شد، صرافی بایننس قصد دارد یک تیم اختصاصی ایجاد کند تا روی راهکارهای بالقوه ارزهای دیجیتال و مبتنی بر بلاک چین برای توییتر کار کند.
تیم جدید چگونگی ساخت راه حل های بلاک چین برای حل مشکلاتی مانند ربات های اسپم را بررسی خواهد کرد.
سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری بایننس در توییتر، این شرکت را به چهارمین سهامدار بزرگ در میان 19 سرمایه گذار در شبکه اجتماعی تبدیل کرده است.
همچنین، توییتر دیگر یک شرکت عمومی نیست. زیرا پس از تصمیم ماسک برای خصوصی سازی این شرکت در 28 اکتبر (6 نوامبر)، سهام آن از بورس نیویورک حذف شد.

خواندن این مقاله
۸۱ میلیون دلار توکن آپتیمیزم این هفته آزاد می‌شوند

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا