اخبار

مردم کره جنوبی باید برای ایردراپ ها مالیات سنگینی بپردازند

سخنگوی وزارت دارایی کره جنوبی گفت: «انتقال مجانی دارایی هایی که به عنوان «هدیه» می باشند، مشمول قانون مالیات بر ارث و هدایا است. در این صورت باید از شخص ثالثی که دارایی دیجیتال به صورت رایگان به او منتقل می شود نیز مالیات هدیه اخذ شود.»

Airdrops در فضای رمزارزها بسیار محبوب است که در آن یک پلتفرم به دارندگان دارایی های دیجیتال بومی خود پاداش می دهد. ایردراپ ها به طور خاص در زمان هاردفورک کردن بلاک چین موجود به یک بلاک چین جدید یا در هنگام واریز دارایی های دیجیتال به یک شبکه بلاک چین اتفاق می افتد. شکل دیگری از پاداش های رمزارزی، استیکینگ کریپتو است که ممکن است مشمول مالیات هدیه نیز باشد.

مالیات هدایای رمزارزی بین 10 تا 50 درصد خواهد بود

نشریه خبری محلی کره جنوبی با استناد به مقامات مالیاتی گزارش داد که مالیات بر افزایش سرمایه از دارایی های دیجیتال در سال 2025 آغاز می شود. با این حال، اهدای دارایی های مجازی همچنان تابع قوانین جاری خواهد بود.

مالیات هدیه کره جنوبی برای همه اقلام با ارزش اقتصادی که می توانند به پول نقد تبدیل شوند اعمال می شود. شخصی که مالیات هدیه را پرداخت می کند باید ظرف سه ماه پس از دریافت، برای مالیات هدیه اقدام کند. می تواند بین 10 تا 50 درصد ارزش کل کمک های دریافتی متفاوت باشد.

منبع: coingape

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
ایران استفاده از رمز ریال را به‌ طور آزمایشی آغاز کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا