اخبار

پول و قدرت بیش از حد مانع ممنوعیت رمزارزها می شود

بین 2 و 21 اوت 2022 (12 مه – 30 اوت 1401)، محققان در وب سایت Coingecko مطالعه ای را برای شناسایی 10 تا 20 ایالت ایالات متحده با بیشترین علاقه به این دو ارز انجام دادند. دارایی های دیجیتال پیشرو شامل بیت کوین و اتریوم است.
Coingecko از داده های ترافیک وب سایت استفاده می کند و آن را از 1 تا 100 رتبه بندی می کند که 100 بالاترین امتیاز برای تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت است.
ماه گذشته، این وب سایت 44.4 میلیون بازدید را از 3 سپتامبر (12 می) به ثبت رساند. مطالعه Coingecko نشان می دهد که کالیفرنیا بیشترین علاقه را به بیت کوین و اتریوم در بین تمام ایالت های ایالات متحده دارد و ایلینوی دومین امتیاز در این شاخص را دارد.
وب سایت بیت کوین به مراتب بیشتر توسط ساکنان ایلینویز بازدید می شد، اما وب سایت اتریوم در ایالت بسیار کمتر بازدید می کرد. بیشتر 20 ایالت برتر برای بیت کوین امتیاز بیشتری کسب کردند، اما ایالت هایی مانند نیوجرسی، ویسکانسین، کلرادو و فلوریدا امتیاز بیشتری برای اتریوم کسب کردند.
در بین 20 ایالت برتر، نیوجرسی و ایندیانا کمترین رتبه را داشتند (1.5). در میان 20 ایالت برتر، مطالعه Coingecko نشان داد که 76 درصد علاقه به بیت کوین و 24 درصد به اتریوم است.

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
تتر تمام ادعاهای وال استریت ژورنال را رد کرده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا