اخبار

مدیر عامل بانک یونایتد تگزاس می خواهد انتشار استیبل کوین های با پشتوانه دلار آمریکا را به بانک ها محدود کند

اسکات بک، مدیر عامل بانک یونایتد تگزاس، از اعضای کارگروه بلاک چین ایالت خواست تا سیاستی را برای واگذاری استیبل کوین به بانک ها، نه شرکت های رمزنگاری، توصیه کنند.

بک روز جمعه در گفتگو با کارگروه تگزاس در مورد مسائل بلاک چین در آستین، پیشنهاد کرد که صدور استیبل کوین‌های با پشتوانه دلار آمریکا به بانک‌های دارای مجوز محدود شود تا صادرکنندگانی مانند Circle. مدیر عامل بانک یونایتد تگزاس به گزارش ماه نوامبر گروه ویژه رئیس جمهور در مورد بازارهای مالی اشاره کرد که در آن این گروه گفت که صادرکنندگان استیبل کوین باید مطابق با استانداردهای مؤسسات سپرده گذاری بیمه شده از جمله بانک های دارای مجوز ایالتی و فدرال باشند.

بک گفت: «اگر چنین استیبل کوین‌هایی به عنوان «پول» تعریف شوند، بانک‌ها بازیگر اقتصادی مناسبی برای انتشار و مدیریت استیبل کوین هستند. بانک‌ها دارای تخصص و چارچوب قانونی برای رسیدگی به پول هستند و برخلاف شرکت‌کنندگان استیبل کوین امروزی، بانک‌ها در هر دو سطح ایالتی و فدرال به شدت تحت نظارت هستند.
او اضافه کرد:

وارد کردن فعالیت‌های استیبل کوین به بخش بانکی و ممنوعیت انتشار استیبل کوین توسط غیربانک‌ها، حمایت از مصرف‌کننده را بهبود می‌بخشد و منابع و سرمایه بیشتری را برای این حوزه نوظهور فعالیت اقتصادی جذب می‌کند.»

منبع:cointelegraph

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
پولین برداشت از Pool Account را متوقف می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا