اخبار

مایکل سیلور به دلیل اتهام به فرار مالیاتی، مورد پیگرد قانونی قرار گرفت

کارل راسین، دادستان کل واشنگتن دی سی، اعلام کرد: مایکل سیلور، مدیر عامل سابق شرکت مدیریت ثروت MicroStrategy، به فرار مالیاتی متهم شده است. راسین می گوید: کوین، کمی طرفدار و تبلیغ کننده، هرگز مالیات بر درآمد ایالت دی سی را ثبت نکرده است. پرداخت شده. او همچنین را به کلاهبرداری متهم می کند. دادستان کل منطقه کلمبیا گفت که او همچنین از MicroStrategy به اتهام توطئه برای کمک به Silver برای تسهیل طرح‌های اجتناب از مالیات شکایت کرد. این شرکت خدمات تجاری ادعا می کند که اطلاعات نادرستی در مورد فرم های مالیاتی قانون فدرال ایالات متحده ارائه کرده است.

دفتر دادستان کل در دادخواست خود ادعا می کند که سیلور “به دروغ ادعا کرده” ساکن فلوریدا یا ویرجینیا است تا از نرخ های مالیاتی بسیار پایین تر بهره مند شود. با این حال، پست های فیس بوک او که همراه با متن شکایت است، نشان می دهد که او در حال حاضر در واشنگتن دی سی است. گفته می شود که این میلیاردر برای فرار از مالیات در منطقه کلمبیا به عنوان یک ساکن فلوریدا ظاهر شد.

شما برای رای دادن در فلوریدا ثبت نام کردید و در آنجا گواهینامه رانندگی گرفتید، اما هنوز اقامت خود در واشنگتن را رها نکرده اید. راسین ادعا می کند که سیلور “صدها میلیون دلار” بدهکار است.

منبع: u.today

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
خاویر مایلی، نامزد طرفدار بیت کوین در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین برنده شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا