اخبار

راه اندازی یک صندوق متاورسی توسط غول مدیریت سرمایه گذاری Invesco

روز دوشنبه، کریس اسلولی از خبرگزاری سیتی وایر گزارشی منتشر کرد که در آن توضیح می دهد: صندوق مدیریت سرمایه گذاری Invesco، یک صندوق Metaverse راه اندازی کرده است. بر اساس این گزارش، صندوق متاورس اینوسکو در شرکت‌ های کوچک، متوسط ​​و بزرگ در سراسر جهان سرمایه‌ گذاری خواهد کرد که به فناوری‌ های متاورس مانند دنیای مجازی، توکن‌ های NFT، واقعیت افزوده، بازی برای کسب درآمد (P2E) و هوش مصنوعی (AI) اختصاص داده شده‌ اند.

گزارش اسلولی اشاره می کند که صندوق توسط تونی رابرتز (Tony Roberts)، مدیرعامل صندوق اینوسکو و جیمز مک درموترو (James McDermottroe)، معاون صندوق، مدیریت خواهد شد. رابرتز توضیح داد که پیش‌ بینی‌ های بسیار خوش‌ بینانه‌ ای پیرامون رشد آینده متاورس وجود دارد. رابرتز روز دوشنبه گفت: «تخمین زده شده است که تا سال 2030 (1409)، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده می‌ تواند 1.4 تریلیون پوند به اقتصاد جهانی کمک کند.» تا 31 ژوئیه (9 مرداد)، اینوسکو فاش کرد که دارایی های تحت مدیریت این شرکت، 1.44 تریلیون دلار است.

اخبار ورود صندوق اینوسکو به دنیای متاورس به دنبال حرکت مشابه انبوهی از شرکت‌ ها و سازمان‌ هایی است که امسال وارد متاورس شده اند. به عنوان مثال، اخیراً گزارشی به تفصیل توضیح داد که غول الکترونیکی کره جنوبی، سامسونگ، تفاهم نامه ای با چندین شرکت برای راه اندازی «اکوسیستم گلکسی NFT امضا کرده است». بر اساس گزارشی که روز دوشنبه منتشر شد، صندوق متاورس اینوسکو قصد دارد در فناوری‌ هایی که دری به سوی دنیای مجازی و ارتباط متقابل باز می کنند، سرمایه‌ گذاری کند.

خواندن این مقاله
۸۱ میلیون دلار توکن آپتیمیزم این هفته آزاد می‌شوند

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا