اخبار

شناسایی درگاه جدید سوزاندن شیبا اینو و حذف 105 میلیون این نوع ارز دیجیتال

اکانت توییتر فروشگاه آنلاین تراویس جانسون، (shib_superstore)، توسعه دهنده بازی های هوشمند Shiba Burning، اعلام کرده است که وب سایت جدیدی وجود دارد که Shiba Ino را می سوزاند.

در پی اعلام این خبر، طی 24 ساعت گذشته چندین توکن SHIB از گردش خارج شده است. اما با این وجود، سوزاندن این تعداد توکن شیبا مانند قطره ای در اقیانوس به نظر می رسد.

وب سایتی که SHIB را می سوزاند

(shib_superstore) در توییت خود به playzone.online در پورتال Shib Superstore اشاره کرده است.

تراویس جانسون تأیید کرد که این سایت همچنین به کاربران کمک می کند تا شیبا اینوس را معدوم کنند. با این حال، مکانیسم این وبسایت به این گونه می باشد که بسته به تعداد کاربرانی که از وبسایت بازدید کرده اند، سود کسب می کند و شیبا را می سوزاند.

در مقابل، استفاده از بازی‌ های موبایل در سایت تراویس امکان سوزاندن SHIB را فراهم می‌ کند و به سازندگان بازی اجازه می‌ دهد تا مقداری درآمد کسب کنند. با این حال، به نظر می رسد تراویس معتقد است که playzone.online می تواند دارندگان غیر SHIB را جذب کند و شاید آنها را به دومین میم کوین بزرگ و سوزاندن آن علاقه مند کند.

105 میلیون شیبا توسط ارتش این میم کوین حذف شد.

در همین حال، حساب توییتر Shibburn گزارش داده است که طی 24 ساعت گذشته، ارتش شیبا موفق شده است در مجموع 105,165,658 توکن از این رمزارز را به کیف پول های غیرقابل مصرف ارسال کند که در آنجا برای همیشه قفل می شوند. بر اساس این توییت، سوزاندن این مقدار رمزارز این بار تنها با هشت تراکنش انجام شده است.

خواندن این مقاله
بازیابی بیت کوین و اتریوم؛ آیا قیمت ها بالا می رود؟

منبع: u.today

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا