اخبار

شرکت داروسازی Teva، تحویل داروهای مسکن به آمریکا را از سال 2023 آغاز می کند

به گزارش رویترز، مدیر عامل صنایع دارویی Teva (NYSE:TEVA) روز یکشنبه گفت که این شرکت انتظار دارد تا پایان سال قراردادی را برای توزیع مسکن در ایالات متحده نهایی کند و محموله آن از سال 2023 آغاز شود. گزارش آویو، خانه
پس از سال ها مذاکره، Teva مستقر در اسرائیل در ماه ژوئیه برای تسویه حساب 4.35 میلیارد دلاری که شامل 300 تا 400 میلیون دلار پول نقد و بخشی از دارو طی 13 سال تحویل می شود، موافقت کرد. برای رفع موارد مربوط به مواد افیونی (مسکن) پیشنهاد می شود. ).
ایالت ها و شهرهای ایالات متحده بیش از 3000 شکایت علیه تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و داروخانه های مواد افیونی تنظیم کرده اند و آنها را به دست کم گرفتن خطرات اعتیاد و ناتوانی در جلوگیری از فروش این قرص برای استفاده غیرقانونی متهم کرده اند. مدیرعامل کاره شولتز گفت که Teva در حال کار بر روی پیشنهادی است که باید تا پایان سپتامبر نهایی شود. این امر مستلزم رضایت دولت و زیرمجموعه های آن است.
شولتز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «اگر کشورها همکاری کنند، پیشنهاد ما شروع به اجرای خواهد شد، به این معنی که اولین پرداخت ها در سال آینده انجام خواهد شد و به مدت 13 سال ادامه خواهد داشت». پس باید بدانید که تا پایان سال همه چیز تکمیل می شود و از سال آینده شروع به پرداخت می کنیم.»
بر اساس داده‌های دولتی، بحران مواد افیونی در ایالات متحده باعث مرگ بیش از 500000 مورد از مصرف بیش از حد در دو دهه گذشته شده است، از جمله بیش از 80000 مورد تنها در سال 2021. با این حال، Teva تخلفات خود را رد کرده و گفته است که فقط داروهای قانونی را می فروشد که برای درمان درد تایید شده اند.
سهام شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار نیویورک تا کنون در سال 2022 با 10 درصد افزایش به 8.81 دلار رسیده است، اما هنوز بسیار کمتر از اوج 72 دلاری خود در سال 2015 (2014) است. .

خواندن این مقاله
تداوم رشد دامیننس بیت کوین در نتیجه بحران بانکی ایالات متحده

منبع: investing

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا