اخبار

رشد 26 درصدی فروش NFT نسبت به هفته گذشته

طبق داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط پلتفرم cryptoslam.io، فروش NFT در این هفته نسبت به هفته گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته است. این هفته، 17 شبکه مختلف بلاک چین بیش از 180 میلیون دلار فروش NFT را ثبت کردند. در حالی که هفته گذشته 142.33 میلیون دلار تراکنش NFT وجود داشت. برترین مجموعه این هفته Uniswap V3 NFTV1 Polygon با 68.65 میلیون دلار فروش است، در حالی که دومین مجموعه برتر هفته Bored Ape Yacht Club (BAYC) با فروش 7.58 میلیون دلار است.
بسته های Immutaswap.io Digidaigaku و Sorare با 5.9 تا 7.35 میلیون دلار پشت سر دو بسته هستند. اتریوم با 79.29 میلیون دلار بیشترین فروش NFT را به ثبت رساند و پس از آن پلیگون بلاک چین با 69.46 میلیون دلار فروش NFT در جایگاه سوم قرار گرفت. پس از اتریوم و Polygon زنجیره هوشمند Solana، Immutable X و Binance قرار دارند. Flo این هفته با فروش 2.02 میلیون دلاری در جایگاه ششم قرار گرفت که 54.19 درصد نسبت به هفته گذشته کاهش داشت.
در هفته گذشته، فروش NFT های مبتنی بر Polygon بیش از 620 درصد افزایش یافت. فروش NFT مبتنی بر Solana 46.99٪ بیشتر از هفته گذشته است و فروش NFT مبتنی بر Arbitrum 142.19٪ افزایش یافته است. در مقابل، فروش NFT های مبتنی بر اتریوم در این هفته کاهش یافت که بیش از 23 درصد نسبت به هفته قبل کاهش یافت.

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
بررسی عرضه و تقاضا در بازار بیت کوین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا