اخبار

رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا تایید کرد که بیت کوین و اتریوم کالا هستند

روستین بهنام (Rostin Behnam)، رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)، هفته گذشته در مصاحبه ای که با CNBC داشته، درباره نظارت بر رمزارزها توسط CFTC و SEC صحبت کرده و مطالبی را اذعان داشت. زمانیکه از رئیس خواسته شد تا در مورد لایحه ای در کنگره که SEC را مسئول توکن های امنیتی و CFTC را مسئول توکن های کالا می کند، اظهار نظر کند، گفت:

“این یک مسئله قدیمی بین CFTC و SEC است. ما از لحاظ تاریخی رابطه خوبی داریم. در این فضا، به نظر من، منطقی است که کالاها توسط کمیسیون معاملات آتی کالا و اوراق بهادار توسط SEC تنظیم شوند.”

رئیس CFTC خاطرنشان کرد که در فضای کریپتو، برخی از سکه ها به عنوان اوراق بهادار و برخی دیگر کالا هستند.

وقتی از بهنام خواسته شد درباره ادعای رئیس SEC، گری گنسلر، مبنی بر اینکه بیشتر توکن های رمزارزی موجود در بازار اوراق بهادار هستند، توضیح دهد، وی با تاکید بر اینکه بزرگترین رمزارزها کالا هستند. گفت:

“خوب، می توانم با اطمینان بگویم که بیت کوی و اتریوم یک کالای اقتصادی است.”

رئیس CFTC با اعتراف به اینکه ممکن است تعداد زیادی سکه امنیتی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: “در جامعه سکه های زیادی وجود دارد.” وی تصریح کرد: “به نظر من منطقی است که هر آژانسی به ترتیب صلاحیت کالاها و اوراق بهادار را داشته باشد.”

از رئیس CFTC پرسیده شد که آیا بین این دو آژانس اختلاف نظر وجود دارد؟ او با تاکید بر اینکه هر آژانس تلاش می کند بهترین کار را انجام دهد، پاسخ داد: “نمی توان گفت اختلاف نظر وجود دارد.”

خواندن این مقاله
سود عملیاتی در Dunamu هفتاد درصد کاهش یافت

بهنام در مورد ریزش رمزارزها در هفته گذشته گفت:

“خیلی ها صدمه دیدند. ارزش زیادی در بازار از بین رفت و واقعاً در حال حاضر هیچ حمایتی از مشتری وجود ندارد.”

او نتیجه گرفت که هم CFTC و هم SEC می‌خواهند بخش کریپتو را “متفکرانه” تنظیم کنند، از مشتریان محافظت کنند و از ثبات مالی نیز محافظت نمایند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی باشد.

منبع: news.bitcoin

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا