اخبار

تصویب قوانین رمزارزی جدید در کالیفرنیا به نام BitLicense

گاوین نیوسام، فرماندار کالیفرنیا در شرف امضای قانونی است که اخیراً تصویب شده است که مبادلات دارایی های دیجیتال و سایر مشاغل ارزهای دیجیتال را ملزم می کند مجوز فعالیت در ایالت را دریافت کنند.
کالیفرنیا، از مقررات BitLicense نیویورک که از سال 2015 (2014) اجرایی شد، پیروی می کند. قانون کالیفرنیا، اگر توسط Newsom به قانون تبدیل شود، در ژانویه 2025 (D1403) اجرایی خواهد شد. تیموتی گریسون، نماینده مجلس حامی این لایحه، در بیانیه‌ای گفت: «در حالی که تازگی این ارز دیجیتال بخشی از آن چیزی است که سرمایه‌گذاری در
را هیجان‌انگیز می‌کند، آن چیزی است که آن را برای مصرف‌کنندگان خطرناک می‌کند». حتی بیشتر به این دلیل که شرکت‌های ارزهای دیجیتال به اندازه کافی تحت نظارت هستند.

شما از بسیاری از قوانین مشابهی که در مورد سایر شرکت ها اعمال می شود پیروی نمی کنید و مجبور نیستید. این الزامات شامل ممنوعیت سال 2028 (1407) شرکت های دارای مجوز کالیفرنیا برای تجارت استیبل کوین است.
این شبیه به لایحه ای است (که هرگز تصویب نشد) در کنگره ایالات متحده که صادرکنندگان استیبل کوین را ملزم می کند که یک حساب اولیه نزد فدرال رزرو داشته باشند.

منبع: coindesk

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
رالی ۲۰۰ درصدی اسنک، آشوب جدیدی در دنیای میم کوین ها ایجاد کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا