دسته‌بندی نشده

بیانیه مهم تتر: تتر دیگر از این ۲ آلتکوین پشتیبانی نمی کند!

به گزارش کوین لند و به نقل از bitcoinsistemi ، تتر، شرکت صادرکننده بزرگترین استیبل کوین USDT، در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که پشتیبانی از EOS و Algorand را متوقف خواهد کرد. تتر در آخرین بیانیه خود اعلام کرد که از 24 ژوئن 2024 صدور USDT در EOS و Algorand را متوقف خواهد کرد. تتر اعلام کرد که تا 12 ماه آینده به ارائه خدمات مبادله USDT در EOS و Algorand ادامه خواهد داد.

زمانی که USDT را به بلاک چین‌های خاصی می‌آوریم، منافع جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند. ما به دقت معماری امنیتی شبکه را ارزیابی می کنیم تا از امنیت، قابلیت استفاده و قابلیت نگهداری بلاک چین اطمینان حاصل کنیم. در این مرحله، پس از یک ارزیابی جامع، Tether پشتیبانی از برنامه های EOS و Algorand را متوقف خواهد کرد. ما به حمایت از پروتکل‌ها و زنجیره‌هایی که جامعه آن‌ها را مفید می‌داند ادامه می‌دهیم و جامعه را تشویق می‌کنیم تا موارد استفاده USDT را در هر پروتکل گسترش دهند.»

طبق این بیانیه، انتقال به شرح زیر انجام می شود: تتر چاپ USDT را در EOS و Algorand از 24 ژوئن 2024 متوقف می کند. Tether طبق معمول تا 12 ماه آینده به استفاده از USDT در EOS و Algorand ادامه خواهد داد. تغییرات دیگری نیز ممکن است در این مدت ارزیابی و اعلام شود.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
یک الگوی جدید در پپه خبر از رشد ۹۵ درصدی این میم کوین دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا