اخبار

بنیان گذار «Electronic Arts» به صنعت بازی‌سازی وب ۳ می پیوندد

«تریپ هاوکینز» یکی از نخستین کارکنان شرکت اپل و بنیان‌گذار استودیوی بازیسازی EA است

علی‌رغم تمام بالا و پایین‌های بازار ارزهای دیجیتال، حوزه وب ۳.۰ و بازی‌های NFT توجه بزرگان دنیای تجارت را به خود جلب کرده است.

به گزارش کوین لند و به نقل از Crypto Potato، در روز جمعه (۲۴ فوریه)، تریپ هاوکینز (Trip Hawkins)، یکی از بنیان‌گذاران شرکت بازیسازی الکترونیک آرتس (Electronic Arts) اعلام کرد که به استارتاپ بازیسازی Games for a Living (GFAL) می‌پیوندد. این استارتاپ مستقر در بارسلونا، در حوزه وب ۳.۰ فعالیت خواهد کرد. هاوکینز به عنوان یکی از هم‌بنیان‌گذاران و استراتژیست ارشد به این مجموعه ملحق خواهد شد.

GFAL قصد دارد تا زمینه را برای توسعه بازی‌های بلاک چینی مهیا سازد. هدف اصلی این استارتاپ کمک به خلق نخستین «بازی تریپل ای» (AAA) به کمک توکن‌های NFT است.

در جریان کنفرانسی مطبوعاتی،‌ هاوکینز وب ۳.۰ را دریچه‌ای به متاورس دانست. مدیر ارشد جدید GFAL توجه ویژه‌ای به طراحی اقتصاد متاورس، به نحوی که بیشترین مشابهت را به دنیای واقعی داشته باشد، خواهد داشت:

اگر بخواهیم متاورسی بسازیم، اقتصاد آن باید بیشتر به دنیای واقعی شبیه باشد.

هاوکینز به عنوان یکی از نخستین کارکنان شرکت اپل شناخته می‌شود. او سپس از این شرکت جدا شد و شرکت الکترونیک آرتس را بنیان نهاد. این شرکت هم‌اکنون بیش از ۱۳۰۰۰ کارمند دارد و ارزشی ۳۰ میلیارد دلاری دارد.

الکترونیک آرتس یکی از موفق‌ترین استودیوهای بازیسازی در جهان است و عناوین موفقی همچون «سیمز»، «بتل‌فیلد»، سری «نید فور اسپید» و بازی‌های ورزشی فیفا را عرضه کرده است.

خبر پیوستن هاوکینز به این مجموعه، دو هفته پیش از شروع پیش‌فروش توکن بومی این پلتفرم ($GFAL) اعلام شد. این توکن از طریق چند پلتفرم با قیمت ۰.۰۰۴ دلار به ازای هر توکن عرضه خواهد شد.

خواندن این مقاله
بهترین و بدترین ارزها در سال 2023

نخستین بازی این استودیو Elemental Raiders نام گرفته است و در تاریخ ۱۳ مارس عرضه خواهد شد.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا