اخبار

پول و قدرت بیش از حد مانع ممنوعیت رمزارزها می شود

بزرگترین ارز دیجیتال جهان مدتی است که زیر مرز 20000 دلار معامله می شود. در زمان انتشار، بیت کوین با قیمت 19860 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن 380 میلیارد دلار است. با توجه به اتفاقات اخیر، آدرس برای اولین بار در 9 سال گذشته فعال شده است. بالنا 5000 بیت کوین را به مبلغ 100 میلیون به صرافی کریپتوکارنسی کراکن منتقل کرد. کالین وو، یک گزارشگر مشهور در دنیای ارزهای دیجیتال، داده‌های پلتفرم بلاک چین Oklink را نقل می‌کند که می‌گوید:
این نهنگ بیت کوین با آدرس (18XGHNRU26W6HSCEL8DD5O1WHFIDAYGP6I) در ساعت 04:50:38 (UTC+8) 5000.01 بیت کوین را در 5 سپتامبر به صرافی Kraken منتقل کرد که در حال حاضر 100 میلیون دلار ارزش دارد. است. این کف پولی در سال 2013 با انتقال بیت کوین به آن ایجاد شد.
بیت کوین پس از گزارش بیکاری هفته گذشته در ایالات متحده تحت فشار است. شرکت مالی Gavecal Research در گزارشی در روز یکشنبه نوشت: نهمین روز متوالی معامله زیر 20000 دلار می‌تواند به عنوان یک پشتیبان کلیدی برای بیت کوین عمل کند، محدوده قیمتی دسامبر 2017:
فدرال رزرو همچنان درگیر سیاست های پولی قراردادی برای بالا نگه داشتن ارزش دلار است. این یک عامل بازدارنده اصلی برای همه ارزهای دیجیتال است.
از پتانسیل شبکه لایتنینگ بیت کوین استقبال کنید
ظرفیت شبکه لایتنینگ بیت کوین هفته گذشته به بیش از 5000 بیت کوین افزایش یافت. شبکه لایتنینگ یک راه حل لایه 2 مقیاس پذیر برای بیت کوین است که تراکنش ها را سریع تر و ارزان تر می کند.

منبع: coingape

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
خواندن این مقاله
فاکس‌کان چشم انداز تجاری خود برای سال جاری را افزایش داد
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا