اخبار

ادامه جنجال های توئیتر و وکلای ایلان ماسک

انتظار می‌رود وکلای ایلان ماسک روز سه‌شنبه برای حل و فصل دعوای متقابل این میلیاردر علیه توییتر، که شامل ادعاهای پیتر زاتکو، رئیس امنیت توییتر است، طرح دعوی کنند.
دادگستری دلاور، کاتلین خیابان. ET روز سه شنبه برای شنیدن بحث در مورد چندین پیشنهاد معلق. آنها با یک پیشنهاد نظرسنجی شروع خواهند کرد. پس از اینکه ماسک این اصلاحیه را پیشنهاد کرد، مک کورمیک گفت که هر طرف 90 دقیقه زمان خواهد داشت.
توییتر (TWTR) از دادگاه دلاور خواسته است تا به ماسک دستور دهد تا به قرارداد خود برای خرید این شرکت به مبلغ 44 میلیارد دلار عمل کند. ماسک، مدیرعامل تسلا (TSLA) می‌خواهد به این معامله پایان دهد. آنها ادعا می کنند که قرار دادن کاربران فعال روزانه در معرض پولی که شرکت پس انداز می کند می تواند باعث کاهش انتشار هرزنامه ها در این سرویس شود، ادعایی که توییتر آن را رد کرد.
پس از آنکه واشنگتن پست و سی‌ان‌ان ماه گذشته در مورد ادعاهای زاتکو گزارش دادند که توییتر هیئت‌های مدیره و تنظیم‌کننده‌ها را در مورد آسیب‌پذیری آن در برابر هکرها و تلاش‌هایش برای مبارزه با هرزنامه‌ها گمراه کرده است. ماسک آخرین نامه را در توییتر منتشر کرد و اقداماتی را برای اصلاح ادعاهای خود انجام داد.
وکلای توییتر در پاسخ به نامه ماسک مبنی بر دروغ بودن این فسخ ادعایی گفتند: «توئیتر قبلاً اعلام کرده بود که بر اساس بیانیه شخص ثالثی است که نادرست و پر از تناقضات و اشتباهات است.
اگرچه دادگاه قرار است در 18 اکتبر آغاز شود، اما وکلای ماسک از قاضی خواسته اند تا جلسه را تا نوامبر به تعویق بیندازد.

خواندن این مقاله
انتشار مجموعه NFTهای جدید توسط Veve با همکاری Marvel

منبع:marketwatch

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا