اخبار

توکن داگز را چگونه بفروشیم؟

کدام صرافی‌ها DOGS را لیست می‌کنند؟

زمان شرکت در ایردراپ داگز طبق وعده‌ای که این پروژه داده بود در روز تولد تلگرام به پایان رسید. پس از آن، اطلاعیه‌های مربوط به لیست شدن و توکنومیک توکن داگز (DOGS) به تدریج منتشر شد که در این مطلب، به تمام این جزییات خواهیم پرداخت.

به گزارش کوین لند، اولین صرافی که در روز تولد تلگرام اعلام کرد توکن داگز را در تاریخ ۲۰ اگوست (۳۰ مرداد) لیست می‌کند، صرافی اوکی ایکس (OKX) بود. پس از آن صرافی بای بیت (Bybit) خبر از لیست شدن این توکن در همان تاریخ داد. تاکنون ۱۵ صرافی متمرکز آمادگی خود را برای لیست کردن توکن داگز اعلام کرده‌اند.

کدام صرافی‌ها DOGS را لیست می‌کنند؟

توکن داگز در چندین صرافی لیست می‌شود. از جمله:

اوکی ایکس (OKX)
بای بیت (ByBit)
کوکوین (KUCOIN)
بینگ ایکس (BingX)
ال بنک (LBank)
گیت دات آی او (Gate.io)
بیت گت (Bitget)
بیت مارت (BitMart)
کوین دبیلو (CoinW)
سوپر اکس (SuperEX)
کوین دی سی ایکس (COINDCX)
بیترو (Bitrue)
بایکونومی (Biconomy)
بیت تایم (Bittime)
اورنج ایکس (OrangeX)

معامله Dogs Coin در این صرافی‌ها قرار است از ۲۰ آگوست ۲۰۲۴ (۳۰ مرداد) در ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران آغاز شود.

آیا توکن داگز در صرافی بایننس لیست می‌شود؟

پروژه داگز طی یک نظرسنجی از کاربران درخواست کرد تا بگویند ترجیح می‌دهند توکن DOGS را کجا معامله کنند. در پاسخ، ۴۵٪ از افراد به صرافی بایننس رای دادند. تا زمان نگارش این مطلب، هنوز اخباری از سوی صرافی بایننس در مورد لیست کردن توکن داگز منتشر نشده است. با این حال، این احتمال وجود دارد که در روزهای پایانی، چنین خبری اعلام شود.

توکنومیک داگز (Dogenomics) اعلام شد

پروژه داگز در تاریخ ۱۵ آگوست (۲۵ مرداد) از توکنومیک خود رونمایی کرد.

خواندن این مقاله
گری اسکیل برای فروش تمام ETHPoWهای خود آماده می شود

طبق این اطلاعیه:

۸۱.۵٪ از توکن‌های داگز به جامعه آن تعلق دارد (البته بدون قفل):

۷۳٪ برای کاربران ربات تلگرامی داگز که توکن DOGS را کسب کرده‌اند

بقیه به عنوان پاداش به معامله‌گران، سازندگان استیکر و اعضای آینده جامعه می‌رسد

۱۰٪ به تیم و توسعه آینده این پروژه اختصاص داده شده است که بخش عمده آن در یک دوره ۱۲ ماهه وستینگ (Vesting) توزیع خواهد شد.

۸.۵٪ برای نقدینگی در CEX و DEX و رویدادهای مرتبط با لیست شدن نگهداری خواهد شد.

کل عرضه توکن داگز :

۵۵۰ میلیارد توکن

استیکرهای میم در راه است

پروژه داگز اعلام کرد در هفته‌های آینده، یک جنبه جدید و هیجان‌انگیز DOGS را معرفی خواهد کرد: استیکرهای میم که می‌توان آن‌ها را مینت و به صورت آنچین معامله کرد.

امکان برداشت توکن داگز اما نه برای کاربران ایرانی

پروژه داگز در تاریخ ۱۵ آگوست (۲۵ مرداد) مراحل بعدی برای مطالبه (Claim) توکن‌های داگز را اعلام کرد.

طبق این اطلاعیه:

از تاریخ ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد) می‌توانید توکن‌های خود را به کیف پول تلگرام (Wallet) یا صرافی‌های متمرکز OKX و Bybit منتقل کنید. در این حالت، توکن‌ها بلافاصله واریز نخواهند شد، اما تا تاریخ ۲۰ آگوست در کیف پول کاربران قرار خواهند گرفت.

توجه: کیف پول تلگرام و این دو صرافی متمرکز برای کاربران ایرانی قابل استفاده نیست و نیاز به احراز هویت (KYC) دارند. در نتیجه، از انتقال توکن‌ها به آن‌ها خودداری کنید.

این صرافی در ادامه اعلام کرد، از ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) کاربران می‌توانند توکن‌های خود را به یک کیف پول غیر حضانتی مانند تون کیپر (Tonkeeper) منتقل کنند. در نتیجه، کاربران ایرانی باید برای انتقال توکن‌های خود تا ۳۰ مرداد صبر کنند. کاربران فراموش نکنند که حتما کیف پول تون کیپر خود را به ربات داگز متصل کنند.

  • یادآوری مهم:

برای مطالبه توکن به یک کیف پول غیرحضانتی، باید برای تراکنش‌های بلاکچین در شبکه تون کوین، کارمزد (Gas) در قالب تون کوین بپردازید. اگر تون کوین (TON) در کیف پول خود ندارید، می‌توانید با استفاده از ربات Quick آن را با Stars خریداری کنید، یا اینکه می‌توانید تون کوین را از صرافی‌ها خریداری کرده و آن را به کیف پول غیر حضانتی خود ارسال کنید.

خواندن این مقاله
بیت کوین در عرض چند دقیقه پس از اعلام کنارکشیدن بایدن،‌ کاهش یافت اما دوباره بازگشت

به کابران توصیه می‌شود از حالا تون کوین مورد نیاز برای پرداخت کارمزد را تهیه کنند و انجام این کار را به روز آخر موکول نکنند. این کار برای جلوگیری از ترافیک شبکه و تاخیر در ارسال تون کوین به کیف پولتان توصیه می‌شود.

چه تعداد توکن داگز در ایردراپ توزیع می‌شود؟

داگز در تاریخ ۲۵ مرداد اعلام کرد ۵۳ میلیون کاربر به ربات داگز پیوسته‌اند و ۴۲.۲ میلیون کاربر واجد شرایط ایردراپ هستند.

با میانگین ۹٬۵۰۰ توکن داگز به ازای هر کاربر، بیش از ۴۰۰ میلیارد توکن DOGS در تاریخ ۲۰ آگوست بین کاربران توزیع می‌شود.

قیمت توکن داگز چقدر خواهد بود؟

با توجه به میزان عرضه در گردش توکن داگز اگر فرض کنیم حجم کل بازار داگز در حدود نات کوین باشد یعنی به حدود یک میلیارد دلار برسد قیمت احتمالی توکن داگز حدود ۰.۰۰۲ دلار خواهد بود. البته باید توجه داشت این اعداد قطعی نیست و بستگی به حجم بازار داگز دارد. در نتیجه، اگر حجم کل بازار داگز از این رقم بیشتر یا کمتر شود، قیمت آن نیز قطعا متفاوت خواهد بود.

هشدار در مورد کلاهبرداری توکن داگز!

کاربران توجه داشته باشند ربات و کانالی مشابه داگز ساخته شده است که از طریق آن اقدام به سرقت توکن‌های داگز می‌کنند. هرگونه پیام با مضمون دریافت پاداش داگز کلاهبرداری است و به هیچ عنوان کیف پول خود را به آن متصل نکنید.

برداشت توکن داگز فقط و فقط از طریق ربات اصلی داگز ( که حدود ۵۰ میلیون کاربر دارد ) مقدور خواهد بود و قبل از تاریخ ۳۰ مرداد، برای کاربران ایرانی قابل برداشت نیست.

به کاربران توصیه می‌شود حتما مراقب کلاهبردارها و ربات‌های فیک در قالب اسم و پروفایل داگز باشند که از آسیب‌ها در امان بمانند.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا