اخبار

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید با پتانسیل رشد 2000 درصدی

تیم وارن (Tim Warren)، مجری کانال یوتیوب Investing Broz، پنج آلت کوین برتر با پتانسیل افزایش ۲٬۰۰۰ درصدی در سال آینده را معرفی کرده است.

به گزارش کوین لند و به نقل از والکس، علیرغم رکود اخیر در بازار کریپتو، سرمایه‌گذاران کریپتو نسبت به افزایش قریب‌الوقوع قیمت‌ها در آینده مطمئن هستند. در نتیجه، آنها از افت اخیر برای جمع‌آوری دارایی‌هایی با پتانسیل رشد قوی استفاده کرده‌اند.

با این حال، برخی از سرمایه‌گذاران با چالش یافتن دارایی‌های مناسب مواجه هستند. در نتیجه، تیم وارن از کانال یوتیوب Investing Broz فهرستی از ۵ آلتکوین برتر را معرفی کرده است که به طور بالقوه می‌توانند قبل از پایان بازار صعودی ۲۰ برابر شده یا به عبارتی ۲٬۰۰۰ درصد رشد کنند.

بازار گاوی هنوز ادامه دارد

علیرغم کاهش اخیر، وارن تاکید کرد که بازار هنوز در فاز صعودی است. او حدس می‌‌زند که حدود یک سال طول می‌کشد تا این بولران به پایان برسد.

این امر نشان می‌دهد که بازار صعودی این فصل ممکن است در اواخر سال ۲۰۲۵ به پایان برسد. وارن اظهار داشت که افت اخیر بازار می‌تواند برای خرید آلت کوین‌ها قبل از افزایش مجدد قیمت آنها مفید باشد.

۵ آلت کوین برتر با ۲۰۰۰ درصد پتانسیل رشد

وارن ۵ آلتکوین برتر را که پتانسیل افزایش ۲٬۰۰۰ درصدی را در سال آینده دارند، معرفی کرد.

  • چین لینک (LINK)

در صدر این لیست، چین لینک (LINK) قرار دارد. طبق گفته‌های این یوتیوبر، انتظار می‌رود ارزش بازار چین لینک طی یک سال بین ۱۳۵ تا ۳۳۵ میلیارد دلار افزایش یابد.

خواندن این مقاله
هجوم آرژانتینی ها به سمت استیبل کوین ها درمیان تورم بالای این کشور

در این میان، ارزش بازار چین لینک به ۶.۱۳ میلیارد دلار می رسد که آن را به سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل می‌کند. این توکن در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۱۰.۰۹ دلار معامله می شود.

  • استکز (STX)

دومین توکن در لیست این یوتیوبر Stacks (STX) است. وارن انتظار دارد ارزش بازار Stacks بین ۵۵ تا ۶۶ میلیارد دلار باشد. Stacks که به عنوان سی و سومین ارز دیجیتال بزرگ رتبه‌بندی شده است، دارای ارزش بازار ۱.۵۴ میلیارد دلار است. STX با قیمت ۱.۴۸ دلار در زمان نگارش این مطلب معامله می‌شود.

  • کاسپا (KAS)

این یوتیوبر Kaspa (KAS) را در لیست ۵ آلتکوین برتر قرار داد که قادر به افزایش ۲۰ برابری در سال آینده است. در زمان نگارش این مطلب، Kaspa در حال حاضر بیست و یکمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار ۴.۱۱ میلیارد دلار است.

وارن پیش بینی کرد که ارزش بازار Kaspa می‌تواند بین ۷۰ تا ۱۲۰ میلیارد دلار در چرخه صعودی افزایش یابد و آن را در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دهد. در زمان نگارش این مطلب، KAS با قیمت ۰.۱۶۸۴ دلار معامله می‌شود.

  • جسمی کوین (JASMY)

به گفته وارن، JASMY می تواند در بین ۲۰ کوین برتر بازار، به خصوص در اوج روند صعودی این فصل، قرار گیرد. قابل ذکر است که این یوتیوبر انتظار دارد ارزش بازار JASMY به ۳۰ تا ۳۵ میلیارد دلار برسد. در حال حاضر، با ارزش بازار ۹۸۶.۰۲ میلیون دلار، شصت و سومین دارایی بزرگ است. در زمان نگارش ان مطلب، جسمی کوین با قیمت ۰.۰۲ دلار معامله می‌شود.

  • اوندو (ONDO)
خواندن این مقاله
راه اندازی یک صندوق متاورسی توسط غول مدیریت سرمایه گذاری Invesco

آخرین توکن در لیست این یوتیوبر ONDO است. وارن ابراز اطمینان کرد که ONDO می‌تواند ۲۰ برابر در روند صعودی افزایش یابد. وی پیش بینی کرد که ONDO می‌تواند در سال آینده در میان ۱۵ ارز دیجیتال برتر قرار گیرد و ارزش بازار آن بین ۵۵ تا ۶۶ میلیارد دلار باشد.

در زمان نگارش این مطلب، اوندو ۹۷۵.۸۳ میلیون دلار ارزش دارد که آن را به شصت و چهارمین توکن بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل می کند. همچنین با قیمت ۰.۷۰ دلار معامله می‌شود.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا