آموزش

آخرین اخبار ایردراپ های تلگرامی [ 30 مهر ۱۴۰۳ ]

به اواخر ماه اکتبر نزدیک می‌شویم و ایردراپ‌های تلگرامی برخی نزدیک به توزیع پاداش و برخی در حال آمادگی برای لیست شدن در صرافی‌ها هستند. در این هفته، به مهم‌ترین پروژه‌های تلگرامی سری خواهیم زد تا از آخرین تغییرات آن‌ها با خبر شویم.

به گزارش کوین لند، پروژه ایکس امپایر در ۲۴ اکتبر، توزیع ایردراپ و لیستینگ توکن X را آغاز خواهد کرد. برخی دیگر از پروژه‌ها نیز در اواخر اکتبر برنامه‌هایی خواهند داشت که در این مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

میجر (Major)

میجر (Major) در آستانه‌ اعلام زمان لیستینگ خود قرار دارد. آخرین فرصت به کاربران برای خرید استارز و ارتقای رتبه به صورت محدود فراهم شده است. میجر در اطلاعیه‌‌ای رسمی اعلام کرد در حال حاضر به طور فعال ربات‌ها و بازیکنانی را که صادق نیستند حذف می‌کند. همچنین به بازیکنان صادق این فرصت را می‌دهد که در رتبه‌بندی بالاتر بروند. این کار از طریق خرید استارز و ارتقای رتبه فراهم شده است. میجر تاکید کرد از این فرصت استفاده کنید چون این آخرین فرصت است!

در ادامه، این پروژه افزود که تاریخ لیست توکن به زودی اعلام خواهد شد. گوش به زنگ باشید!

تپ سواپ (Tapswap)

تپ سواپ در پستی در پلتفرم X در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) خطاب به کاربرانی که Tappy Town را کامل نکرده‌اند اعلام کرد هنوز مقدار کمی زمان برای آپدیت دارند، اما نه خیلی زیاد!

بر اساس پست‌های اخیر تپ سواپ در پلتفرم X، احتمالا به زودی فرآیند توزیع توکن و لیستینگ آن شروع خواهد شد.

تایم فارم (Time Farm)

تامی فارم در اطلاعیه‌ای در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۸ مهر) اعلام کرد آماده‌سازی برای TGE (لانچ توکن و لیستینگ) در حال انجام است. طبق این اطلاعیه، تایم فارم در حال آماده شدن برای لیست توکن SECOND است.

دستاوردهای این هفته:

  • ۱.۵ میلیون حساب کاربری به عنوان متقلب شناسایی شده‌اند و احتمالا مسدود می‌شوند.
  • ۱۰ تریلیون توکن سوزانده خواهد شد!

تامی فارم گفت این‌ها اولین گام‌هایی است که برای اطمینان از اینکه ارزش هر توکن بالا باقی می‌ماند و توزیع عادلانه ای صورت می گیرد، انجام می‌دهد.

دبیلو کوین (W-Coin)

برای ایردراپ W-Coin آماده شوید! اسنپ شات این ایردراپ در ۲۷ اکتبر (۶ آبان) گرفته خواهد شد.

برای اطمینان از اینکه واجد شرایط دریافت ایردراپ هستید، این موراد را چک کنید:

  1. کیف پول خود را متصل کنید.
  2. انجام وظایف روزانه (حداقل ۱۰ روز)
  3. فعالیت منظم
  4. تعامل‌ با فعالیت‌های WAI
  5. دوستان خود را فعال نگه دارید!
  6. تون استیشن (TON Station)

کانال رسمی تون (TON Community) در پستی در تاریخ ۱۵ اکتبر به معرفی Ton station پرداخت و درباره آن نوشت که هدف اصلی آن تبدیل شدن به یک پلتفرم توزیع بازی ممتاز است که بازی‌های انحصاری، محتوای درجه یک و ایردراپ‌هایی را از رهبران بازی‌های Web3 ارائه می‌دهد. همچنین این پروژه قصد دارد یک پلتفرم برتر SocialFi باشد که دارای محتوای فصلی با جوایز منحصر به فرد و موارد دیگر باشد.

توجه داشته باشید عملیات فارمینگ در Ton station تنها تا ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) امکان‌پذیر خواهد بود. پس کمتر از یک ماه فرصت باقی مانده است.

برای شرکت در این ایردراپ، تسک‌ها رو انجام دهید. هر ۸ ساعت یک‌بار نیز توکن‌های حاصل از فارمینگ را کلیم (Claim) کنید. اگر ۱۴ روز متوالی وارد ربات شوید، سرعت ماین توکن به آخرین سطح (Level) خود رسیده و سرعت استخراج توکن افزایش می‌یابد.

میم فای (MemeFi)

معیارهای ایردراپ میم فای مشخص شد! پست کانال رسمی MemeFi در تلگرام در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) معیارهای کامل ایردراپ میم‌فای را اعلام کرد.

گیرنده‌های ایردراپ به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. کاربران اپلیکیشن تلگرام: تخصیص ۸۵٪ از عرضه توکن MEMEFI
  2. انجمن Web3: تخصیص ۵٪ از عرضه کل

برای هر دو نوع کاربر، معیارهای اصلی (امتیاز کاربر) و پاداش (ضریب‌های چند برابری) وجود دارد. یعنی معیارهای پاداش به عنوان ضریب امتیاز کاربر عمل کرده و باعث بزرگتر شدن امتیازات شما و در نتیجه ایردراپ می‌شوند.

معیارهای اصلی واجد شرایط بودن:

  • مقدار سکه
  • ارزش کل همه خریدها (تون کوین + استارز)

این معیارها مستقل هستند. انجام تنها یکی از آن‌ها برای دریافت ایردراپ مربوطه کافی است. کاربرانی که حداقل مقدار سکه (که کم خواهد بود) را جمع آوری کرده باشند واجد شرایط ایردراپ خواهند بود. بازیکنان برتر بر اساس سکه، جوایزی را به صورت غیر خطی دریافت خواهند کرد.

معیارهای پاداش (Bonus):

  • معیار پنهان که بعدا متوجه خواهید شد! (احتمالا انجام تسک‌های یوتیوب باشد)
  • تراکنش آنچین تون کوین
  • مشارکت در قرعه کشی‌ها
  • در اختیار داشتن MemeFi Premium
  • مشارکت در کمپین ها

این معیارها دارای ضرایب خاصی برای افزایش امتیاز کاربر خواهند بود.

با توجه به تعداد زیاد کاربران اپلیکیشن تلگرام، میم فای مقدار بیشتری از عرضه ایردراپ را به این گروه اختصاص داده اند (چند درصد برای کاربران Web3 در مقابل بقیه عرضه ایردراپ به اپلیکیشن تلگرام است).

امتیاز دهی به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا