اخبار

آخرین اخبار ایردراپ های تلگرامی | هفته سوم شهریور ۱۴۰۳

ایردراپ‌های تلگرامی هفته شلوغی را پشت سر گذاشتند. این هفته پر از اخبار داغ این ایردراپ‌ها بود که مهم‌ترین آن‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد. به گزارش کوین لند، ایردراپ داگز و دستگیری پاول دوروف گویی جرقه‌ای برای سایر پروژه‌ها بود که به فکر توزیع ایردراپ توکن‌های خود بیفتند. در این مطلب، سری خواهمی زد به محبوب‌ترین پروزه‌های تلگرامی تا ببینیم چه تغییراتی را اعمال کرده‌اند.

میجر (Major)

پروژه میجر در این هفته یکی از فعال‌ترین‌ها بوده و تسک‌های زیادی را برای کاربران قرار داده است. این بازی در بخش Earn و در بخش Task هر روز وظایف جدیدی را قرار می‌دهد که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید امتیاز خود را افزایش دهید. در بخش تسک‌های روزانه (Daily tasks) نیز یک گزینه برای فالو کردن کانال تلگرام میجر وجود دارد که می‌توانید هر روز از آن ۲٬۵۰۰ امتیاز دریافت کنید.

میجر تب ریوارد را به نام Games تغییر داده و در این بخش علوه بر دو گزینه قبلی یعنی Hold coin وSpin یک بازی دیگر به نام Swip coin هم قرار داده که مدل آن شبیه بازی یس کوین (Yescoin) است. به این ترتیب که با کشیدن انگشت روی صفحه باید تا جایی که می‌توانید سکه‌ها را جمع کنید. به این ترتیب از مجموع این سه بازی می‌توانید هر ۸ ساعت امتیاز کسب کنید.

کتز (Cats)

ربات کتز که مشابه داگز است، پس از ایردرپ DOGS فعالیت خود را افزایش داده و در بخش Tasks هر روز وظایفی را قرار می‌دهد که با انجام آن‌ها می‌توانید امتیاز خود را افزایش دهید. کتز با پروژه‌های بزرگی تاکنون همکاری داشته که نشان می‌دهد رقیب داگز خواهد بود.

خواندن این مقاله
بیت کوین در روزهای آینده از ۵۰ هزار دلار عبور می‌کند؟

بلوم (Blum) و یس کوین (Yescoin)

پروژه بلوم در بخش Earn بخش‌های مختلف را تفکیک کرده است. همچنین، به‌روزرسانی‌های جدیدی برای این پروژه در راه خواهد بود. از جمله اینکه احتمالا شاهد تغییرات در بازی و استفاده از تیکت‌ها خواهیم بود. رونمایی از Memepad و احتمال دریافت توکن‌های دیگر مانند داگز و نات کوین هم وجود دارد.

گفتنی است بلوم به همراه پروژه یس کوین با شبکه تون جلسه داشته‌اند که نشان‌دهنده نزدیکی لیست شدن‌ این‌ دو ایردراپ معتبر است. پیش‌تر بلوم اعلام کرده بود که در پاییز توزیع توکن آن پایان می‌یابد.

همچنین توسعه‌دهندگان تون اعلام‌کردند که یس کوین و بلوم دو مورد از امیدوارکننده ترین پروژه‌های تلگرام هستند. پروژه بلوم قرار است کار خود را به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز درون تلگرام آغاز کند که برای کاربران قابلیت و امکان خرید فروش رمزارز درون تلگرام را فراهم خواهد کرد.

یس کوین نیز به عنوان ارزی که در بیش از ۲۰۰ کشور جهان شناخته شده فرصتی است‌ که به کاربران اجازه دریافت رایگان این توکن و‌ Hشنایی با دنیای کریپتو را می‌دهد.

راکی ربیت (Rocky Rabbit)

استوری پیج راکی ربیت حاکی از این که قسمت مبارزات (P2E Battle) بزودی طی همین هفته اضافه خواهد شد. ایردراپ راکی ربیت نیز در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲ مهر ۱۴۰۳) خواهد بود.

میم فای (Memefi)

قابلیت ویژه و جدیدی به میمفای اضافه شده که احتمالا فقط تا فردا فرصت دارد. در قسمت گردونه میمفای عکس یک صورتک اضافه شده است که اگر به تعداد مشخصی از آن را جمع‌آوری کنید در نهایت جایزه بزرگی نصیبتان خواهد شد. بنابراین، توصیه می‌شود حتما گردونه را بچرخانید و از فرصت آن استفاده کنید. این گردونه هر ۳ الی ۴ ساعت یک بار فعال می‌شود.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا