اخبار

گری اسکیل برای فروش تمام ETHPoWهای خود آماده می شود

Grayscale Investment اعلام کرده است که قصد دارد سکه‌های ETHPoW را که پس از تغییر اتریوم به Proof of Stake (PoS) دریافت کرده‌اند، بفروشد.
مدت کوتاهی پس از راه اندازی هاردفورک ادغام در 15 سپتامبر، استخراج کنندگان شروع به ساخت شبکه Ethereum PoW کردند. همانطور که پیشنهاد شد، ETHPoW برای دارندگان ETH واجد شرایط توزیع شده است. دو صندوق سرمایه گذاری مشترک متعلق به گری اسکیل در مجموع 3,100,629 واحد ETHPoW دریافت کردند. به طور دقیق تر، Grayscale Ethereum Trust Fund (ETHE) تقریباً 3,059,976 واحد ETHPoW در مقایسه با 40,653 واحد ETHPoW برای GDLC دریافت کرد.
طبق آخرین اعلامیه این شرکت، صندوق های ETHE و GDLC مالکیت توکن های ETHPoW را تا 26 سپتامبر به Grayscale Investment منتقل خواهند کرد. پایان شیفت انتظار می رود این دارایی تا زمانی که شرایط فروش مناسب فراهم شود، در منطقه خاکستری باقی بماند. یعنی اگر این ارز به اندازه کافی فهرست شده باشد و نقدینگی کافی تضمین شود، Grayscale دارایی های خود را می فروشد و درآمد حاصل از آن را مجددا بین سهامداران توزیع می کند.
تجارت ETHW آغاز شده است
مدت کوتاهی پس از ادغام، چندین صرافی بزرگ رمزنگاری عملکرد معاملات نقطه ای را برای توکن های EthereumPoW (ETHW) راه اندازی کردند. به عنوان مثال، FTX تاکنون 28.7 میلیون دلار تراکنش را پردازش کرده است. سایر صرافی هایی که معاملات نقطه ای را برای ETHW ارائه می دهند عبارتند از Bybit، MEXC Global، Bitfinex، Kraken و Huobi.
در زمان انتشار، ETHW با قیمت 11 دلار معامله می شود که 80 درصد از اوج خود 60.68 دلار کاهش یافته است.

خواندن این مقاله
ایلان ماسک می تواند «X» را به یک پی پال مدرن تبدیل کند

منبع: cryptoslate

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا