اخبار

آیا کاردانو به ارزش بازار ۵۰۰ میلیارد دلاری می رسد؟

دن گامباردلو در توییتر در مورد ارز دیجیتال کاردانو صحبت کرد. او بنیانگذار و مدیر عامل Crypto Capital Venture است و همچنین ویدیوهای ویژه ADA و BTC را در یوتیوب پست می کند.

او معتقد است که کسانی که به ADA شک دارند، حتی اگر این کریپتو از نظر ارزش بازار به ارزش بسیار بالاتری برسد، نمی توانند آن را بپذیرند.

گامباردلو می‌گوید که ممکن است کاردانو به رکورد بازار برسد

طبق اخبار ارز دیجیتال، گامباردلو اوایل امروز دو توییت منتشر کرد. او در آن پست ها دیدگاه صعودی خود را در مورد ADA به اشتراک گذاشت. وی پیش بینی کرد که این ارز دیجیتال ممکن است به ارزش بازار ۵۰۰ میلیارد دلار برسد.

بر اساس آمار CoinMarketCap، این سطح در حقیقت سطح بیت‌کوین پرچم دار است که ارزش بازار آن اکنون در مرز ۵۲۰,۶۰۷,۸۲۷,۸۳۹ دلار قرار دارد. بر اساس گزارشات CoinMarketCap این ارز دیجیتال در حال مبادله با قیمت ۲۶,۸۶۵ دلار است.

در زمان نگارش این مقاله توسط کوین لند، ارزش بازار کاردانو ۱۲,۷۲۸,۳۸۰,۰۷۶ دلار است و با قیمت ۰.۳۶۴۹ دلار معامله می‌شود. تا این جای کار به نظر می ‌رسد که راه طولانی برای پیشی گرفتن از بیت‌کوین دارد.

این مدیرعامل همچنین انتظار دارد که ADA در طول بازار صعودی بعدی به بالاترین حد خود برسد.

دومین موضوع مورد علاقه گامباردلو بیت کوین است

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که این بنیانگذار اغلب درباره آن توییت می کند و در مورد آن ویدیوهای یوتیوب می سازد بیت کوین است. چند روز پیش، گامباردلو توییت کرد که انتظار دارد روند صعودی بعدی بیت کوین نزدیک باشد.

خواندن این مقاله
قیمت بیت کوین به ۲۲,۸۰۰ دلار رسید؛ شرایط بازار رمزارز چگونه است؟

او در آن زمان توییت کرد:

چیزی نپرس. آماده باش.

در ۱۸ مه چهار سال پیش، او به جامعه یادآوری کرد که بیت کوین با قیمت ۸۰۰۰ دلار معامله می شد و سپس به تدریج در اواخر سال ۲۰۲۱ به اوج تاریخی ۷۰۰۰۰ دلار رسید.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا