اخبار

یک رمزارز حوزه دیفای، پس از لیست شدن در بایننس 202 درصد رشد داشته است

آلتکوین مالی غیرمتمرکز با سرمایه کوچک (DeFi) پس از فهرست شدن در صرافی ارزهای دیجیتال Binance، در 24 ساعت گذشته بیش از 130 درصد افزایش یافته است.

روز پنجشنبه، بایننس از Stargate Finance (STG) پشتیبانی کرد، یک پروتکل DeFi مبتنی بر اتریوم که امکان انتقال دارایی های مجازی را در بلاک چین های مختلف فراهم می کند. صرافی این توکن را در “منطقه نوآوری” خود، یک فضای معاملاتی اختصاصی برای دارایی‌هایی که می‌توانند مستعد نوسانات سریع قیمت باشند، فهرست کرده است.

Stargate Finance قصد دارد با حذف نیاز به استفاده از توکن های پیچیده، فرآیند تبادل دارایی های رمزنگاری شده بین بلاک چین ها را ساده تر و کارآمدتر کند. توکن‌های پیچیده دارایی‌های دیجیتالی را در شبکه‌های بلاک چین نشان می‌دهند که به طور سنتی با آن‌ها سازگار نیستند. STG، توکن مدیریت اختصاصی پروژه، از حدود 0.33 دلار به 1.03 دلار در یک دوره 24 ساعته افزایش یافت که بیش از 202 درصد افزایش یافت. با این حال، دارایی رمزنگاری شده رتبه ۲۲۴ بر اساس ارزش بازار همچنان بیش از ۷۸ درصد از اوج خود در آوریل ۴.۲۷ دلار کاهش یافته است. در زمان نوشتن این مقاله، STG با قیمت 0.87 دلار معامله می شود.

بایننس اولین صرافی بزرگی نیست که STG را در این ماه فهرست کرده است. در اوایل آگوست، کوین بیس پس از افزودن این پروژه به نقشه راه فهرست خود در اواخر جولای، رسماً شروع به ارائه خدمات معاملاتی برای Stargate Finance کرد. کوین بیس در اوایل سال جاری یک برنامه فهرست بندی ایجاد کرد تا شفافیت را افزایش دهد و احتمال هشدارهای پیشگیرانه را کاهش دهد. لحظه ای را از دست ندهید – برای هشدارهای ایمیل کریپتو مستقیماً در صندوق ورودی خود ثبت نام کنید.

خواندن این مقاله
پیتر زاتکو: توییتر نهادهای تنظیمی فدرال را در مورد هکرها و هرزنامه ها گمراه کرده است!

منبع: dailyhodl

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا