اخبار

کاهش سود شرکت Elbit اسرائیل در سه ماهه اول علی رغم رشد درآمد

با توجه به گزارش رویترز، شرکت دفاعی الکترونیکی اسرائیل، Elbit Systems (NASDAQ:ESLT)، روز سه شنبه در حالی که درآمد آن افزایش یافته، سود کمتری را در سه ماهه اول گزارش کرد که این کاهش را به طرح های جبرانی مرتبط با قیمت سهام نسبت داده است.

این شرکت 1.19 دلار به ازای هر سهم در سه ماهه اول، در مقایسه با 1.64 دلار به ازای هر سهم سال قبل درآمد کسب کرد. درآمد کل نیز از 1.12 میلیارد دلار به 1.35 میلیارد دلار افزایش یافته است.

هیئت مدیره این شرکت برای سه ماهه اول سود 0.50 دلاری برای هر سهم اعلام کرد که در 11 ژوئیه (20 تیر) پرداخت می شود.

البیت در اوایل سال هشدار داده بود که افزایش اخیر در قیمت سهام آن می تواند به طور قابل توجهی بر هزینه های ناشی از برنامه های غرامت مرتبط با قیمت سهام برای کارکنان تأثیر بگذارد. به گفته این شرکت، به دلیل این پرداخت ها، سود به ازای هر سهم 0.72 دلار کاهش یافته است.

البیت بدون احتساب اقلام یکبار مصرف، 1.22 دلار به ازای هر سهم در سه ماهه اول در مقابل 1.72 دلار در سال قبل به دست آورده است. سهام البیت در بورس تل آویو نیز، امسال 36 درصد افزایش یافته است.

البیت گفت که حجم سفارشات عقب افتاده اش در پایان ماه مارس (اوایل فروردین) به 13.7 میلیارد دلار رسیده است، مشابه سه ماهه قبل. حدود 72 درصد آن سفارشات از خارج از اسرائیل است و حدود 55 درصد قرار است در سال های 2022 و 2023 انجام شود.

خواندن این مقاله
شیبا اینو جا پای خود را در آسیا محکم‌ تر می‌ کند!

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی آنلاین کوین لند نمی‌باشد.

منبع: investing

 

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا