اخبار

کاربران هم اکنون می توانند با وب گردی در مرورگرهای متعددی از قبیل گوگل کروم، بیت کوین دریافت کنند

مرورگر Brave در ابتدا ایده ارائه جوایز ارزهای دیجیتال به کاربران مرورگر را مطرح کرد و در نتیجه مرورگر بر تعداد کاربران افزوده شد، اما کاربران اکنون می‌توانند از ویژگی‌های مشابه در مرورگرهای مختلف گوگل استفاده کنند. کروم و بریو از این طریق بیت کوین دریافت می کنند.
استارتاپ فناوری تبلیغات Slice اخیراً اعلام کرده است که پرداخت بیت کوین را به افزونه مرورگر خود اضافه می کند. در نتیجه، کاربران می توانند با مشاهده تبلیغات در حین گشت و گذار در وب، ارز دیجیتال کسب کنند. افزونه رایگان Slice در مرورگرهایی مانند Google Chrome، Microsoft Edge، Mozilla Firefox و حتی Brio کار می کند.
ویژگی جدید این افزونه مبتنی بر فناوری استارتاپ پرداخت بیت کوین Zebedee است و از شبکه لایتنینگ بیت کوین برای پرداخت های خرد استفاده می کند.
در حین گشت و گذار در اینترنت، کاربران در معرض تبلیغات اضافی در صفحات مرورگر قرار می گیرند و امتیازهایی به نام Slices کسب می کنند که می توانند از طریق حساب Zebedee خود با مشاهده این تبلیغات بازخرید شوند.
دارینا اومانسکی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Slice، گفت:
امروزه، افرادی که در وب گردی می کنند، مستحق توجه استاندارد بالایی هستند و این ارزش با پول واقعی به آنها داده می شود.”
سخنگوی Zebedee در گفتگو با رسانه ارزهای دیجیتال Decrypt، افزود که کاربران مرورگر Brio اکنون می توانند پاداش بیت کوین را به صورت تراشه و ارز دیجیتال اصلی مرورگر، BAT (BAT) دریافت کنند.

منبع: UTODAY

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
خواندن این مقاله
نهنگ‌ها برای کسب سود در اکتبر این ۳ آلت کوین را خریداری کرده‌اند
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا