اخبار

پول و قدرت بیش از حد مانع ممنوعیت رمزارزها می شود

برد شرمن، نماینده کنگره آمریکا در مصاحبه ای با لس آنجلس تایمز که روز یکشنبه منتشر شد، نظرات خود را در مورد ارزهای دیجیتال و مقررات به اشتراک گذاشت.
یک قانونگذار آمریکایی از کالیفرنیا، که ریاست کمیته فرعی مجلس نمایندگان در مورد حمایت از سرمایه گذاران را بر عهده دارد، می خواهد ارزهای دیجیتال را ممنوع کند، اما فکر نمی کند کنگره بتواند این کار را انجام دهد. او به مطبوعات گفت: «فکر نمی‌کنم بتوانیم به این زودی ارزهای دیجیتال را ممنوع کنیم.
ما در ابتدا متوجه اهمیت ارزهای دیجیتال نبودیم و آنها را ممنوع نکردیم. اکنون نمی توانیم آن را ممنوع کنیم زیرا پول و قدرت زیادی پشت آن است.

نماینده کنگره نه تنها نگران کلاهبرداری سرمایه گذاران است، بلکه ارزهای دیجیتال را تهدیدی برای امنیت ملی ایالات متحده می داند، او معتقد است که ارزهای دیجیتال یک تهدید سیستماتیک هستند. زیرا جنایتکاران را قدرتمندتر می کند و سلطه دلار آمریکا را تضعیف می کند. قانونگذاران به ویژه نگران از بین رفتن آثار سرویس های میکسر و تراکنش های ارزهای دیجیتال مانند تورنادو کش هستند. در ماه آگوست، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC) برنامه Ethereum Mixer را به دلیل اینکه میکسر به هکرهای کره شمالی معروف به گروه لازاروس کمک می کند، ممنوع کرد.

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
داده‌های درون‌زنجیره‌ای: اوج‌گیری انباشت بیت کوین میان سرمایه‌گذاران کوچک و متوسط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا