اخبار

همکاری صندوق بین‌المللی پول با هند برای تنظیم مقررات رمزارزها

نیرمالا سیتارامان، وزیر اقتصاد هند روز چهارشنبه با مدیر عامل صندوق بین المللی پول (IMF) و رئیس جمهور کریستالینا جورجیوا در دهلی نو دیدار کرد. این دو درباره موضوعات مختلفی از جمله حضور هند در G20 و مقررات ارزهای دیجیتال بحث کردند.
به گفته وزارت امور اقتصادی هند، سیتارامان و جورجیوا در مورد اهمیت تنظیم دارایی های دیجیتال و نیاز به “رویکرد منظم و جهانی به این موضوع” گفتگو کردند. علاوه بر این، وزیر دارایی هند از صندوق بین المللی پول خواسته است که “در این زمینه پیشقدم شود”.
سخنرانی سیتارامان در نشستی با صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی در ماه آوریل، درخواست او برای یک چارچوب نظارتی جهانی برای ارزهای دیجیتال را تکرار کرد. وزیر دارایی هند نسبت به خطر پولشویی و تروریسم که همه کشورها را تحت تأثیر قرار می دهد هشدار داد و گفت که هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی با این تهدید مقابله کند. او تاکید کرد که دارایی‌های رمزنگاری با اتحاد کشورها قابل حل است.
جورجیوا که روز چهارشنبه پس از دیدار با وزیر دارایی توییت کرد، تأیید کرد که صندوق بین المللی پول آماده همکاری با وزیر دارایی هند “در مورد تغییرات آب و هوا، مقررات ارزهای دیجیتال و سایر مسائل مهم جهانی” است.

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
اظهار نظر هاسکینسون در خصوص نگرانی‌ های اخیر مربوط به ارتقاء Vasil

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا