اخبار

نظر نخست وزیر جدید بریتانیا لیز تراس در مورد رمزارزها

لیز تراس در رقابت برای تصدی پست نخست وزیری جدید بریتانیا با شکست ریشی سوناک و تصاحب پست وزیر امور خارجه برای حزب محافظه کار و جایگزینی بوریس جانسون پیروز شد. جلسات. جانسون روز سه شنبه برای دیدار با پرنسس الیزابت و اعلام رسمی استعفای خود به اسکاتلند خواهد رفت. سپس ملکه ترواس را به عنوان نخست وزیر جدید بریتانیا منصوب خواهد کرد. جانسون در ماه ژوئیه پس از ماه‌ها رسوایی استعفای خود را اعلام کرد.

تراس، 47 ساله، متعهد شده است که برای مقابله با بحران در سبک زندگی بریتانیا به سرعت عمل کند. او همچنین گفت که ظرف یک هفته طرحی را برای مقابله با افزایش قبوض انرژی و تامین انرژی آینده ارائه خواهد کرد. تراس روز دوشنبه در توییتی نوشت: «من سخت کار خواهم کرد تا همه ما را از این دوران سخت عبور دهم، اقتصادمان را رشد دهیم و پتانسیل بریتانیا را باز کنیم.

نخست وزیر آینده بریتانیا به جز توییتی که در ژانویه 2018 (2018) منتشر کرد، چیز زیادی در مورد ارزهای دیجیتال نگفته است. تراس نوشت: “ما باید از رمزنگارها به گونه ای استقبال کنیم که از توانایی های آنها کاسته نشود.”
در عوض، Sunac راه را برای تبدیل شدن بریتانیا به یک مرکز ارزهای دیجیتال هموار کرد. او و جان گلن، وزیر خزانه داری، خالق طرحی جامع و جامع برای تقویت وجهه بریتانیا به عنوان یک رفاه ارز دیجیتال هستند. با این حال، سوناک و گلن مدیریت جانسون را در ماه جولای ترک کردند.

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
خواندن این مقاله
کاردانو همچنان پله های ترقی را طی می کند
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا