اخبار

نظرسنجی: سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال نسبت به چند ماه گذشته خوش‌بینی بیشتری به شرایط بازار دارند

کاهش شدید نوسانات قیمت بیت کوین در ماه های اخیر و طولانی شدن زمستان ارزهای دیجیتال ممکن است برخی از تحلیلگران را از شروع یک دوره صعودی کوتاه مدت منصرف کند.گزارش جدید نشان می دهد که بسیاری از سرمایه گذاران نسبت به شرایط بازار خوشبین تر هستند که در چند ماه آینده نیست.
به گزارش BNcrypto، بلومبرگ در 24 اکتبر، یافته های آخرین نظرسنجی MLIV Pulse خود را از فعالان بازار ارزهای دیجیتال منتشر کرد.
بلومبرگ نظرسنجی مشابهی را در ماه جولای انجام داد، زمانی که احساسات سرمایه گذاران بسیار بدتر بود. اگرچه از آن زمان وضعیت کمی بهبود یافته است، اما قیمت ارزهای دیجیتال به شرایط قبلی بازنگشته است و این دارایی ها در محدوده اواسط ژوئن (پایان خرداد) در بازار معامله می شوند.
حدود نیمی از افراد مورد بررسی انتظار داشتند بیت کوین تا پایان سال جاری بین 17600 تا 25000 دلار به روند فعلی خود ادامه دهد. با این حال، افراد بیشتری در نظرسنجی جولای معتقد بودند که قیمت بیت کوین به احتمال زیاد به 10000 دلار سقوط می کند تا جهش به 30000 دلار.
امسال، بازار ارزهای دیجیتال به شدت با دارایی‌های پرخطر مانند سهام فناوری مرتبط بوده است. حدود 42 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی فکر می کنند که این توافق در سال آینده ادامه خواهد یافت. 43 درصد از مردم گفتند که در سال جدید محصولات دیجیتال بیشتری خواهند خرید.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
سود عملیاتی در Dunamu هفتاد درصد کاهش یافت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا