اخبار

نزدیک به نیمی از آمریکایی ها در مورد NFT ها نشنیده اند

توکن‌های قابل تعویض در سال گذشته محبوب شده‌اند و بسیاری از افراد مشهور از فالوورهای خود برای تبلیغ این کریپتوسفر جدید استفاده می‌کنند. تلاش های تبلیغاتی آنها بی نتیجه نبود. بر اساس یک نظرسنجی جدید که توسط مرکز تحقیقاتی پیو مستقر در واشنگتن منتشر شد، 49 درصد از آمریکایی‌ها در مورد NFT شنیده‌اند، علی‌رغم اینکه صنعت کریپتو تا حد زیادی چند سال پیش ناشناخته بود.

تقریبا نیمی از آمریکایی ها در مورد NFT شنیده اند با این حال، سرمایه گذاران آمریکایی تمایلی به خرید NFT ندارند. تنها 2 درصد از آنها خرید هنر دیجیتال را انتخاب کردند که نشان می‌دهد NFT واقعاً مخاطبی ندارد.

تقریبا نیمی از آمریکایی ها از سرمایه گذاری های خود ناراضی هستند

نظرسنجی Pew Research نشان داد که 46 درصد از آمریکایی‌هایی که در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، از سرمایه‌گذاری خود راضی نیستند. تنها 16 درصد از سرمایه گذاران می گویند که ارز دیجیتال آنها بهتر از حد انتظار عمل کرده است. تقریبا یک سوم از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال ایالات متحده می گویند که بازده آنها “بیشتر از آنچه که انتظار داشتند” است. 88 درصد از آمریکایی ها با ارز دیجیتال آشنا هستند. تاکنون تنها 16 درصد در آن سرمایه گذاری کرده اند. بیشتر سرمایه گذاران از چشم انداز کسب درآمد به عنوان دلیل اصلی تصمیم به ورود به حوزه دارایی های دیجیتال یاد می کنند.

جای تعجب نیست که مردان 18 تا 29 ساله بیشترین افراد علاقه مند به حوزه کریپتو هستند و 42 درصد از آنها شانس خود را در کریپتو امتحان می‌کنند. بر اساس این نظرسنجی، تنها 7 درصد از افراد بالای 50 سال روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند. قابل ذکر است که سطح پذیرش در میان آمریکایی های آسیایی، اسپانیایی و سیاهپوستان در مقایسه با آمریکایی های سفید پوست بالاتر است.

خواندن این مقاله
رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا تایید کرد که بیت کوین و اتریوم کالا هستند

منبع:utoday

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا