اخبار

معرفی توکن جدید استیکینگ نقدینگی اتریوم توسط صرافی کوین بیس

شرکت رمزارزی Coinbase روز چهارشنبه در توییتی اعلام کرد: این صرافی پیش از ادغام بلاکچین اتریوم در ماه سپتامبر (شهریور)، توکن لیکوئید استیکینگ (قفل کردن سرمایه) خود را به نام Coinbase Wrapped Staked ETH (cbETH) معرفی خواهد کرد.

بر اساس این توییت، این توکن مبتنی بر اتریوم خواهد بود و پس از ادغام، می‌ توان از آن برای استیک اتریوم (ETH)، کوین اصلی شبکه، از طریق صرافی کوین‌ بیس استفاده کرد. لیکوئید استیکینگ به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که بازدهی بیشتری را در کنار پاداش استاندارد برای استیکینگ یا قفل کردن سکه ها در یک شبکه بدست آورند.

به غیر از این توکن نقدینگی، سرویس های دیگری نیز وجود دارد که انتظار می‌ رود خدمات مشابهی را ارائه دهند. در 19 ژوئیه (28 تیر)، Lido Finance اعلام کرد که به زودی اتر سهامداری را در شبکه‌ های لایه دوم ارائه می‌ کند که تراکنش‌ ها را سریع‌ تر و ارزان‌ تر از شبکه اصلی اتریوم پردازش می‌ کند.

پس از ادغام، Coinbase امیدوار است که این توکن را به طور گسترده مورد پذیرش قرار دهد. زیرا کاربردهای زیادی دارد. بر اساس کاغذ سفید، “ما امیدواریم که cbETH به پذیرش قوی برای تراکنش ها، نقل و انتقالات و استفاده در برنامه های DeFi دست یابد.” وایت پیپر می‌افزاید: «با ایجاد cbETH، کوین‌بیس قصد دارد با ایجاد توکن‌های پیچیده (راپاد) و قراردادهای هوشمند منبع باز به اکوسیستم کریپتو کمک کند.

منبع: coindesk

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
خواندن این مقاله
کلینیک مایو برای طراحی کارآزمایی بالینی از فناوری بلاک چین بهره می برد
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا