اخبار

فیفا مجموعه جدید NFTهای خود را با همگاری الگوراند منتشر می کند

با شروع شمارش معکوس برای شروع جام جهانی فوتبال در قطر، فیفا از راه اندازی پلتفرم جدید جمع آوری NFT با بلاک چین Algorand خبر داد. این پلتفرم که با نام “FIFA+ Collect” و در راستای ادامه همکاری دو طرف راه اندازی شد، با تغییرات جزئی نسبت به مجموعه های قبلی، بهترین عکس ها با NBA، NFL و UFC IP را برای ثبت لحظات خاص بازی به نمایش می گذارد. صبر کن. و این شامل ارائه آنها در قالب NFT است.
طبق بیانیه مطبوعاتی، به نظر می رسد فیفا قصد دارد از لحظات هیجان انگیز بازی استفاده کند و آنها را با “هنر و تصاویر بصری” ترکیب کند تا مجموعه ای منحصر به فرد ایجاد کند. بر اساس این گزارش، قرار است این پلتفرم از اواخر شهریور ماه (اوایل مهر) با تمرکز بر ویژگی هایی مانند «دسترسی، دسترس پذیری و دسترسی برای همه علاقه مندان به فوتبال» راه اندازی شود.
رومی گای، مدیر بازرگانی فیفا در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:
این پلتفرم هیجان‌انگیز، فیفا را به مجموعه‌ای در دسترس برای همه طرفداران فوتبال تبدیل می‌کند و به همه این امکان را می‌دهد که سهم عادلانه‌ای از جام جهانی فوتبال داشته باشند. این مجموعه علاوه بر یادگاری‌های ورزشی و استیکرها، به طرفداران در سراسر جهان این فرصت را می‌دهد تا با بازیکنان مورد علاقه خود، لحظات هیجانی فوتبال و ده‌ها مورد دیگر در پلتفرم‌های جدید تعامل داشته باشند.»
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، در اوایل ماه می، الگوراند همکاری خود را با فیفا تضمین کرد و یکی از بزرگترین مشارکت های خود را تا به امروز رقم زد. علاوه بر این، این توافق شامل جام جهانی زنان نیز می شود که سال آینده برگزار می شود.

خواندن این مقاله
قیمت بیت کوین از ۳۹۰۰۰ دلار فراتر رفت!

منبع: bitcoinist

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا