اخبار

صرافی FTX در سال گذشته بیش از یک میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد

طبق گزارش جدید CNBC، صرافی کریپتو FTX تا سال 2021 پس از 90 میلیون دلار درآمد در سال گذشته، بیش از 1 میلیارد دلار درآمد ایجاد خواهد کرد.

بر اساس این گزارش به نقل از اسناد داخلی، این رشد ناشی از تجارت جهانی آن است. همچنین اشاره کرد که FTX درآمد عملیاتی خود را از 14 میلیون دلار در سال 2020 به 272 میلیون دلار در سال گذشته و درآمد خالص آن از 17 میلیون دلار به 388 میلیون دلار در مدت مشابه افزایش یافته است. بر اساس گزارش CNBC Investors، FTX در سه ماهه اول سال 2022 270 میلیون دلار درآمد داشته است.

طبق گفته سرمایه گذاران CNBC در مسیر تولید 1.1 میلیارد دلار در سال جاری است. FTX که در سال 2019 تأسیس شد، به سرعت به یک صرافی پیشرو تحت رهبری مدیر عامل شرکت سام بنکمن-فرید تبدیل شد.

Bankman-Fried اخیراً تلاش کرده است چندین شرکت را بخرد و نقش پیشرو در اعطای وام به شرکت‌های ارز دیجیتال که با نقدینگی دست و پنجه نرم می‌کنند، داشته باشد. در ماه جولای، FTX US با وام دهنده ارزهای دیجیتال BlockFi به توافق رسید که به FTX اجازه می دهد شرکتی را خریداری کند که در حال مذاکره برای خرید صرافی ارز دیجیتال کره جنوبی Bithumb است. این به دنبال خرید ماه ژوئن شرکت تجارت ارز دیجیتال Bitvo و ارائه دهنده خدمات پرداخت Embed است.

FTX از اظهار نظر در مورد اطلاعات مالی منتشر شده توسط CNBC خودداری کرد. با این حال، به نظر می رسد بانکمن-فرید در توییتر تایید کرد که ارقام در این گزارش “تقریبا درست” است.

خواندن این مقاله
ورشکستگی فرست ریپابلیک بنک

منبع:theblock

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا