اخبار

شرکت مشاوره ای Virtuzone مستقر در دبی، شروع به پذیرش رمزارزها کرده است

Virtuzone، ارائه‌دهنده خدمات مشاوره برای استارت‌آپ‌ها در دبی، پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را از طریق Binance Pay راه‌اندازی کرده است. ندیم لدکی، مدیر اجرایی توسعه کسب و کار و مشارکت های استراتژیک در بایننس، گفت: «تصمیم Virtuzone برای پذیرش پرداخت های رمزنگاری شده و شراکت با Binance Pay در سیستم های خود، جریان نوآوری را افزایش می دهد و بهترین راه برای انجام تجارت در امارات را نشان می دهد. . Binance Pay یک سرویس پرداخت فرامرزی با ارزهای دیجیتال است که توسط صرافی ارزهای دیجیتال بایننس توسعه یافته است که از بیش از 40 ارز رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، اتریوم و استیبل کوین USDC پشتیبانی می کند.

این پلتفرم برای فعال کردن انتقال و انتقال پول بین المللی فوری از کاربر به کاربر ایجاد شده است. کارمزد تراکنش های شخص ثالث را حذف کنید.

در ماه‌های اخیر، دبی یک مرجع نظارتی دارایی‌های دیجیتال (VARA) ایجاد کرده و مجموعه‌ای از قوانین مرتبط با ارزهای دیجیتال را با هدف تبدیل شدن به یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال تصویب کرده است. در میان این پیشرفت‌ها، تلاش‌های دبی برای مجوز فعالیت چندین صرافی ارزهای دیجیتال می‌تواند پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال توسط کسب‌وکارها در امارات را تسریع بخشد.

منبع: coindesk

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
تثبیت قیمت بیت کوین بالای حمایت ۲۰هزار دلاری؛ منتظر تداوم روند صعودی باشیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا