اخبار

سامسونگ فعال‌ ترین سرمایه‌ گذار در استارت‌ آپ‌ های رمزارزی و بلاک چینی است

بر اساس تجزیه و تحلیل شرکت تحقیقاتی Blockdata از سرمایه گذاری های بلاک چین و استارت آپ های رمزنگاری توسط شرکت های برتر بین سپتامبر 2021 تا ژوئن 2022 (سپتامبر 1400 تا ژوئن 1401)، غول الکترونیک کره جنوبی سامسونگ فعال ترین شرکت در بین 13 شرکتی بود که در بلاک چین سرمایه گذاری کردند. که بانک یونایتد خارج از کشور سرمایه گذاری کرده بود در 7 شرکت سرمایه گذاری کرده است.

پس از فعال ترین شرکت ها، دو غول خدمات مالی آمریکایی سیتی گروپ با شش سرمایه گذاری و گلدمن ساکس با پنج سرمایه گذاری قرار دارند.
بر اساس این تحلیل، تعداد استارت‌آپ‌های ارزهای دیجیتال یا بلاک‌چینی که توسط سامسونگ، بانک یونایتد خارج از کشور، سیتی‌گروپ و گلدمن ساکس تامین مالی شده‌اند، در طول دوره مورد بررسی، تقریباً نیمی (31) از کل را تشکیل می‌دهند. 65 استارتاپ از 40 شرکت برتر سرمایه دریافت کردند.
اگرچه هیچ اطلاعاتی در مورد میزان دقیق سرمایه گذاری هر شرکت وجود ندارد، پلت فرم Block Data تخمینی از کل مبلغ سرمایه گذاری شده توسط شرکت ها را ارائه می دهد. این شرکت در گزارش خود گفت: «40 شرکت تقریباً 6 میلیارد دلار در استارت‌آپ‌های بلاک چین بین سپتامبر 2021 تا ژوئن 2022 سرمایه‌گذاری کردند، زیرا برخی از دورها شامل مشارکت چند سرمایه‌گذار بود. مشخص نیست که هر شرکت چقدر در یک پروژه خاص سرمایه گذاری می کند.

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
ایلان ماسک لوگوی توییتر را از پرنده آبی به X تغییر می دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا